snik1 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Som nevnt ovenfor lever pcen min sitt eget sære liv. Den starter hvis jeg legger kabinettet vannrett..Den kan plutselig skru seg av. Og nå startet den i skrivende stund opp av seg selv, uten noe slags form for berøring. Men fellesnevneren for alle tilfellene er at dette bare varer i 5 sekunder, så slår den seg av. Bruker jeg power knappen kommer jeg inn i vista 64 og den fungerer tilsynelatende utmerket. Og før jeg vet ordet det skrur den seg av. Det kan ta en halvtime, eller en time for dne saks skyld.. Hva er gærnt? jeg har bygget mange pcer før, og det er første gang jeg er borti noe så sært! Hjælp Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hvordan skrur den seg av? som om du har trykket inn power knappen eller som om den bare minster all strøm? første jeg ville feilsøkt om det var første senario, er å koble av alt fra frontpanel. og starte pc'n med et skruhjern eller noe. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 hvordan skrur den seg av? som om du har trykket inn power knappen eller som om den bare minster all strøm? første jeg ville feilsøkt om det var første senario, er å koble av alt fra frontpanel. og starte pc'n med et skruhjern eller noe. Jepp. som om jeg skulle brukt powerknappen under oppstart Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kanskje du trenger en eksorsist *kan anbefale John Constantine* Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er definitivt snakk om spøkelser her! Hvor gammelt er huset ? Meld deg på åndenes makt Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 start pc'n med et skrujern da vøtt. så finner du fort ut om det er power knappen som er mongo. (koble den fra først.) Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 hvordan skrur den seg av? som om du har trykket inn power knappen eller som om den bare minster all strøm? første jeg ville feilsøkt om det var første senario, er å koble av alt fra frontpanel. og starte pc'n med et skruhjern eller noe. Jepp. som om jeg skulle brukt powerknappen under oppstart Jeg har nå koblet ut LED, POWER, OG RESET.. Det skjer ikke lenger nå! Hmmm. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Kanskje du trenger en eksorsist *kan anbefale John Constantine* Det er definitivt snakk om spøkelser her! Hvor gammelt er huset ? Meld deg på åndenes makt spøkefuglene(!) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 tipper du har et meget billig kabbinett. eller noe i edle metaller som har spart penger på knappene. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 tipper du har et meget billig kabbinett. eller noe i edle metaller som har spart penger på knappene. Jeg har faktisk et antec 900 Versjon 2 til 1100,- kahonas. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 stemte på billig/dårlig da Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 stemte på billig/dårlig da haha Jeg er en student. 1100 er mye i studenttilværelsen. Luftgjennomstrømningen på kabinettet er digg i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå