Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nybygget pc lever sitt eget liv!

Anbefalte innlegg

Som nevnt ovenfor lever pcen min sitt eget sære liv.

Den starter hvis jeg legger kabinettet vannrett..Den kan plutselig skru seg av. Og nå startet den i skrivende stund opp av seg selv, uten noe slags form for berøring. Men fellesnevneren for alle tilfellene er at dette bare varer i 5 sekunder, så slår den seg av. Bruker jeg power knappen kommer jeg inn i vista 64 og den fungerer tilsynelatende utmerket. Og før jeg vet ordet det skrur den seg av. Det kan ta en halvtime, eller en time for dne saks skyld.. Hva er gærnt? jeg har bygget mange pcer før, og det er første gang jeg er borti noe så sært!

Hjælp :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan skrur den seg av? som om du har trykket inn power knappen eller som om den bare minster all strøm? første jeg ville feilsøkt om det var første senario, er å koble av alt fra frontpanel. og starte pc'n med et skruhjern eller noe.

Jepp. som om jeg skulle brukt powerknappen under oppstart :)

Lenke til kommentar
hvordan skrur den seg av? som om du har trykket inn power knappen eller som om den bare minster all strøm? første jeg ville feilsøkt om det var første senario, er å koble av alt fra frontpanel. og starte pc'n med et skruhjern eller noe.

Jepp. som om jeg skulle brukt powerknappen under oppstart :)

Jeg har nå koblet ut LED, POWER, OG RESET.. Det skjer ikke lenger nå! Hmmm. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...