Sapphire Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei er det noen der ute som har testet de nyeste omega driverene for ATI kort,jeg prøvde først ATI sine 3.4 drv fikk 4830 i 3dMark2003. Prøvde så omega drv og da gikk jeg ned noen hundre poeng. Tidligere har det vært motsatt efekt. Har noen et svar på dette. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Brukte du dei hacka driverne eller dei vanlige? eg brukte dei hacka, men har ikkje fått tid til å teste i 3dmark endå Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvis du skal ha høy score i 3dmark må du bruke Catalyst drivere, Skal du ha smooth/bra ytelse i spill så bruke Omega (vertfall Omega sine meninger, personelig så merka jeg ikke noe bedre ytelse i spill med Cat. 3.2 Omega versjonen) Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 GeCcO:Hvis du skal ha høy score i 3dmark må du bruke Catalyst drivere... Det er riktig som GeCcO skriver. Han som har lagd Omega-driverene sier selv at hans drivere IKKE er optimert for benchmark-programmer som 3DMark03, men for spill . Derfor er det ikke så rart at du har gått ned 200 poeng. Dermed er det mye bedre å bruke de originale CATALYST-driverene som nevnt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå