michael691 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Rommet mitt har en tendens til å bli støvete, uansett hva.. Når jeg grundig vasker/støvsuger rommet tar det ikke mer enn 1 uke før det blir som før igjen. Her snakker vi MASSE støv. Hvordan kan jeg forhindre dette? Det er ekstremt irriterende, da jeg må vaske PC'en veldig ofte. Huset er fra Vietnam krigen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har akkurat det samme her. Tror ikke det er så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Vi snakker innmari mye støv. Unormalt sier nå jeg. Etter ca 4-5 dager er viftefilteret på PC-en drukna i støv. Endret 6. september 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sover du i dette rommet? Sengetøy er en enorm kilde til støv. Unngå alt som heter tepper/puter og alt som kan være støvkilder om du vil unngå mestmulig støv i pcen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Du kan få kjøpt "støvfangere", dingser som fanger opp støv i lufta og gjør det mye lettere å bli kvitt, koster rundt 2000kr tror jeg. En slik f.eks: http://www.enklereliv.no/productDetails.as...=0&pId=1772 Endret 6. september 2009 av E-Ton Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Eller bygg om rommet til renrom og gå rundt i hvite sterile dresser Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Litt off-topic kanskje, men er det valig at bade støver ned som faen i løpet av 2 - 3 dager? Har nemlig det problemet hjemme. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Litt off-topic kanskje, men er det valig at bade støver ned som faen i løpet av 2 - 3 dager?Har nemlig det problemet hjemme. Samme her. Det kommer nok av ting som tørking med håndkle etter at du har dusjet. Av/på med klær og ikke minst (i mitt tilfelle) av å putte tøy inn i vaskemaskinen og eventuell sammenpakking/risting av tørt tøy. Når det gjelder støv generelt er jo sengetøy en betydelig leverandør av støv. Stuen min ble faktisk mye mindre støvete etter at jeg ble flink til å lukke igjen døra til soverommet istedet for å la den stå halvåpen hele tiden Endret 7. september 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det har kanskje også noe med at det ofte er mye lys på badet, og da ser du støvet lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå