Gå til innhold

Heroes III Complete i Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en gammel pc som kjører Windows 7 like godt som Windows XP, men det sure er at jeg får ikke til å kjøre Heroes of might and magic III complete...

Jeg får installert spillet, det starter opp, men det som ødelegger alt er at det blir musespor, overalt hvor jeg beveger musa blir det svarte spor, dette bli borte så fort noe annet beveger seg, men når jeg skal bevege musa igjen blir det sport...

Har prøvd alle forskjellige compatability mode, kjører spiller i administrator modus...

Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det det eneste spillet du har det problemet med? Eller har du noe andre spill som har problemer?

Har du oppgradert skjermkorte ditt til W7 ver.?

Synes det høres merklig ut at det er musepekeren som klikker.

Ja, skjermkortet har nyeste driver. Spillet stopper også å fungere etter en stund, da stopper alt i spillet. Jeg har Windows XP i dual boot, så vil jeg spiller bruker jeg bare XP, hadde tenkt å slette det siden W7 var så stabilt på alle andre måter, men...

Vet ikke hvordan det er i andre spill, har ikke prøvd noen andre, jeg spiller ikke så ofte, men Heroes III er "grom"-spillet som jeg aldri blir lei..

Lenke til kommentar

Hehehe

Er et spill som jeg har spilt noen timer ja. Spesielt når jeg hadde en kompis på besøk som likte det like mye som meg.. Gromt indeed

Hmm synes det da er litt rart at det skal klikke. For jeg har opplevd det sånn at W7 kjører alt det Vista klarte.

Kan det hende en patch vil få det til å funke? Du kan jo prøve det.

Lenke til kommentar

Blei noen timer i hotseat ja....

W7 kjører sikkert det samme som Vista, men det fungerte aldri i Vista heller, derfor jeg la inn Windows XP i dual boot i utgangspunktet...

Finnes ingen patch til Heroes III Complete. Heroes III Complete 4.0 er nyeste versjon, det finnes en patch til Mac som oppdaterer spiller til versjon 4.1..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...