Gå til innhold

Fargene blir ikke riktig i opera...

Anbefalte innlegg

De som bruker opera OG IE bør hjelpe meg litt.

http://home.no.net/ernie85/no/Index.php

Hvis du bruker Opera vil du få opp en liten advarsel om at du ikke bruker IE. Vel, bare drit i den. Det er rammen du skal se på ;)

Merk deg fargen og gå inn på den samme siden med IE. Her er fargen på rammene HELT anderledes :wink: Nå har det seg slik at jeg er fast bruker av Opera og vil at sidene skal være like, men hvordan? Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo begynne med å lære deg html og css slik at du får en anybrowser-side. Med den kodingen du har nå er det et under at man i det hele tatt ser noen ting. www.w3schools.com er en fin plass å starte.

Lenke til kommentar
Du kan jo begynne med å lære deg html og css slik at du får en anybrowser-side. Med den kodingen du har nå er det et under at man i det hele tatt ser noen ting. www.w3schools.com er en fin plass å starte.
og hva er det som skulle være så ille med koden? :roll:
Lenke til kommentar

Hehe...måtte bare le litt...du sier det til omtrent alle som har problemer med websidene sine...vedder på at du har det på telefonsvareren din også :lol:

Lenke til kommentar

Hehe...måtte bare le litt...du sier det til omtrent alle som har problemer med websidene sine...vedder på at du har det på telefonsvareren din også :lol:

det er litt komisk at han nevner CSS siden CSSen min er validert... har for lenge siden tatt den hele med en klype salt. Men det er ikke validering det skal diskuteres her. Det er hvordan få fargen på rammen til å bli lik i IE OG Opera ;)
Lenke til kommentar

Hehe, har nok ikke det men det var en god idé :wink: Poenget med meldingene er vel at jeg mener folk bør strebe etter å gjøre ting så korrekt som mulig, enten det gjelder websider, programmering eller baking for den saks skyld :D

edit: det var svar til PiRANhA, ernie kom meg i forkjøpet. OG, meldingene er ikke ment som noen form for personlig angrep selv om enkelte av og til kan tolke det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...