kjellesvig Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei, har et lite problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg oppdaterte til nyeste software (v300.21.012), ved å forandre produktkoden gjennom NSS. Men nå hadde det seg slikt at den softwaren ikke hadde norskt språk, noe som er ganske vesentlig for æøå på min e71. Jeg prøvde å forandre produktkoden tilbake til det den var for så å bruke nokia software updater for å forandre den tilbake til det den opprinnelig var (v200.21.118), men da sier den bare at jeg har den nyeste softwaren så jeg får ikke forandret tilbake. Noen som vet en måte å gjøre dette på? (håper jeg har lagt innlegget på riktig sted, har ikke brukt dette forumet før.) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvilken produktkode har du brukt? Lenke til kommentar
kjellesvig Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg husker ikke, men jeg løste det med å bruke den danske produktkoden istedet. Da fikk jeg nyeste firmware med norsk språk og norsk tastatur! For alle som vil oppdatere til den nyeste firmwaren på e71, ville jeg brukt produktkode: 0558784. Det funket for meg Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 For alle som vil oppdatere til den nyeste firmwaren på e71, ville jeg brukt produktkode: 0558784. Det funket for meg Er den nyere enn den jeg oppdaterte til via NSU? Var veldig plaget med at jeg ikke kom inn i menyene før jeg oppgraderte, måtte restarte telefonen. Problemet er der fortsatt, men i mindre grad. Lenke til kommentar
Burud Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Du får ikke negradert de der. Eneste du kan gjøre er å vente til scandinavia pakka kommer i 300.21.012 Lenke til kommentar
kjellesvig Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 For alle som vil oppdatere til den nyeste firmwaren på e71, ville jeg brukt produktkode: 0558784. Det funket for meg Er den nyere enn den jeg oppdaterte til via NSU? Var veldig plaget med at jeg ikke kom inn i menyene før jeg oppgraderte, måtte restarte telefonen. Problemet er der fortsatt, men i mindre grad. Jeg hadde det samme problemet, med at jeg ikke kom inn på menyen. Jeg har ikke hatt det problemet siden jeg oppdaterte telefonen (når denne tråden ble opprettet). Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Finnes ikke v300 firmwaren til E71 med norsk språk i det heletatt? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da er forøvrig v300 firmware ute med Norsk språk og tilgjengelig via NSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå