Mojo Pin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei! Har flyttet hjemmefra og bor nå sammen med samboeren i en leilighet i Oslo, der vi studerer. Jeg har meldt varig adresseendring hos posten. De anbefaler at jeg også melder hos folkeregisteret. Men er det ikke noe med at jeg mister borteoerstipendet når jeg endrer den folkeregistrerte adressen min? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er ikke sikker på om du mister borteboende stipend, men jeg fikk høre at vis du melder flytting må du også ut med innbo forsikring. Som student trenger du heller ikke å melde flytting til forlkeregisteret. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Du mister ikke borteboerstipendet. Du mister dog reisestipend, og må fikse egen forsikring. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Okei, dere er sikre på det? Mente jeg hørte noe som sa noe om det en gang. Hva med at jeg har meldt "varig flytting" hos posten da? Mister jeg reisestipendet pga det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå