riple Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei! Skal i retten til uka, og lurte på om aktoratet kunne finne på å trekke frem tidligere forelegg o.l for å skape et "karakterbilde" av meg, hender dette i det hele tatt? Y Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har det en sammenheng med det du skal i retten for nå, kan det tenkes de trekker det frem. Uansett, står det på rullebladet ditt, kan de nok trekke det frem som bevisførsel. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Blir nok presentert som bevis i forhold til straffutmålingen, ja. Lenke til kommentar
riple Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Det gjorde de jommen også! Men det var helt ute av sammenheng, som forventet. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det gjorde de jommen også! Men det var helt ute av sammenheng, som forventet. Selvsagt var det helt ute av sammenheng. Det faktum at noen bryter lover gang på gang og blir dømt for det gang på gang bør jo for all del ikke taes med i vurderingen når straffen skal utmåles. Du er vel ikke bittelitt subjektiv og bitter for at du ble tatt? :-) Lenke til kommentar
riple Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Det gjorde de jommen også! Men det var helt ute av sammenheng, som forventet. Selvsagt var det helt ute av sammenheng. Det faktum at noen bryter lover gang på gang og blir dømt for det gang på gang bør jo for all del ikke taes med i vurderingen når straffen skal utmåles. Du er vel ikke bittelitt subjektiv og bitter for at du ble tatt? :-) Kjempebitter. Jeg ble "tatt" for å sparke til bilen som stakk av etter å ha kjørt meg ned da jeg syklet (annen gang han kjørte på meg). Jeg anmeldte dette til politiet og fikk en bot på kr 5000. Er det urimelig å være bitter kanskje? Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det gjorde de jommen også! Men det var helt ute av sammenheng, som forventet. Selvsagt var det helt ute av sammenheng. Det faktum at noen bryter lover gang på gang og blir dømt for det gang på gang bør jo for all del ikke taes med i vurderingen når straffen skal utmåles. Du er vel ikke bittelitt subjektiv og bitter for at du ble tatt? :-) Kjempebitter. Jeg ble "tatt" for å sparke til bilen som stakk av etter å ha kjørt meg ned da jeg syklet (annen gang han kjørte på meg). Jeg anmeldte dette til politiet og fikk en bot på kr 5000. Er det urimelig å være bitter kanskje? Jepp. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det å anmelde seg selv for hærverk og selvinkriminere seg selv i avhør er vel ikke det smarteste man gjør akkurat. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 HVis du blir påkjørt av samme person to ganger kan det høres ut som om du enten bor på et veldig lite sted, eller at du har et generelt problem med bilføreren. Jeg sykler en del selv, og vet at det er endel problemområder forbundet med vikepliktsituasjoner mellom sykkel og bil. Kan du si litt om hvor(dan) denne påkjørselen foregikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå