Traya Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg lastet ned Vuze til min mac os 10.5, jeg trenger den for å kunne åpne word programmet jeg har. Men problemet ligger i at Vuze begynner å åpne seg, den kommer så langt at den er åpen, men før jeg får gjort noe annet som å prøve å åpne wordfilen så lukker den seg igjen. Det har skjedd flere ganger. Noen som har råd til meg her? Det er litt viktig at jeg får orden på dette og word... Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hæ? Mulig jeg misforstod... MEn du prøver altså å åpne et Word dokument med en torrent klient? Hvordan ser du for deg at det skal fungere? Prøv TextEdit eller Word om du har. OpenOffice er også et alternativ. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Om programmer ikke støttes av OSet du kjører eller maskinvaren pleier dette å skje. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vuze har jo ikkje noko med Word å gjere, med mindre du prøver å laste ned programmet frå ein torrent-tracker - noko me ikkje har lovt å diskutere her For å opne Word-filer nytter du Word, Pages eller OpenOffice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå