Pug Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei. Jeg har en slik optisk fiberkabel lagt opp til TV-bordet, som jeg har brukt til å få surround fra min macbook. Problemet er at jeg nå har kjøpt meg en stue-pc som ikke har en 3.5mm digital utgang, men en S/PDIF-utgang istedet, altså tenger jeg en slik tilkobling for å få koblet stue-pc'en opp til surround-anlegget. Jeg vil helst unngå å måtte legge opp en helt ny kabel, så jeg lurer på om det finnes et adapter/overgang fra 3.5mm digital til slik type S/PDIF tilkobling jeg trenger? Edit: Har også en coax-kabel lagt opp, så om det finnes adapter fra coax til S/PDIF er det også en mulighet. Endret 6. september 2009 av Pug Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 http://cgi.ebay.com/Fiber-Optical-Toslink-...id=p3286.c0.m14 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Akkurat slik jeg tenkte på, noen som vet om den finnes å få kjøpt i noen butikker her til lands, eller må jeg vente i (mest sannsynlig) lang tid på å få den tilsendt fra utlandet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 fant denne hos mpx. og den fant jeg ved å google toslink 3.5 adapter i sider fra Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå