FlowerEye Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det er er Asusmaskin. Har prøvd f11 uten resultat. Skal se litt mer i manualen Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Press F9 key immediately when the ASUS logo appears. This will start the recovery procedure, including the installation of all the drivers Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Du er en engel altså Da er jeg i gang med recovery, også håper jeg på et positivt resultat Mister dog alt jeg hadde av bilder og filer, noe som er veldig dumt, men, men. Heller en frisk maskin enn alle bilder i verden. Tror jeg.. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har ofret en del selv gjennom tiden, har derfor lært meg til å ta sikkerhetskopi av viktige dokumenter. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Caps lock Endret 17. september 2009 av FlowerEye Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Okei, den funket en stund - helt til i dag, og jeg trodde problemet var løst. Men plutselig da jeg satt og "surfet" på facebook skjedde samme greia, og nå er den "død" igjen. Fungerer bare i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Manga Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kan vel være like greit å levere den tilbake der du kjøpte den for reparasjon, så blir det fikset iallefall. Lykke til Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Takk:) Da er den levert inn, og jeg får den ikke tilbake før om en måned. Tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå