Gå til innhold

Katten tisser inne, hjelp.


Anbefalte innlegg

Takker for masse svar :)

 

Han har faktisk roet seg drastisk ned etter att jeg tok han for det forrige gang + att vi har dekt til vinduene så han ikke får sett ut. Ikke har han tisset enda heller! Byttet også sand, så kan ha noe med det å gjøre.

 

gleder meg til og få han kastrert da fler jeg har snakket med + dere sier han nok vil gi seg da. Han er jo snart 1.5 år så er vel på tide selvom jeg gjerne skulle ha parret han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for masse svar :)

 

Han har faktisk roet seg drastisk ned etter att jeg tok han for det forrige gang + att vi har dekt til vinduene så han ikke får sett ut. Ikke har han tisset enda heller! Byttet også sand, så kan ha noe med det å gjøre.

 

gleder meg til og få han kastrert da fler jeg har snakket med + dere sier han nok vil gi seg da. Han er jo snart 1.5 år så er vel på tide selvom jeg gjerne skulle ha parret han.

Hva mener du med "tok han for det forrige gang"?

Byttet du sandmerke eller bare sanden i kasse hans?

 

 

Hvis det er markering vil ikke dette få løst problemet, bare dempet det litt..

Ok. Jeg har bare erfaring med hokatte. :)

Lenke til kommentar
Byttet sandmerke, dassen hans er aldri blitt "møkkete" da vi bytter på den ofte samt att vi bruker de der pærlene som skal være så fantastiske.

 

Med å ta han så løftet jeg han i doen bare, samt la pepper der han tisset så når han kom å skulle skrape nøys han å gikk på doen sin istedet.

Så bra! :D Du burde nesten poste ett bilde av han nå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...