p0pc0rn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei! Har planer om og kjøpe en ny skjerm som jeg kan koble Xbox 360'en til. Så lurte jeg på om noen har noe formeninger om denne: http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjer...benq-24-monitor kan være et godt valg? For det er vel HD kvalitet på den? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ser grei ut den. Selv foretrekker jeg vesentlig større skjermer når jeg spiller på konsoll Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ser grei ut den. Selv foretrekker jeg vesentlig større skjermer når jeg spiller på konsoll Mange tommer snakker vi da? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Da snakker vi TV. men stort større enn 50" er ikke nødvendig det er noe eget over å ligge i sofaen og har full oversikt.. Edit: tror jeg lå gjennom hele Asassins Creed Endret 6. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Da snakker vi TV. men stort større enn 50" er ikke nødvendig det er noe eget over å ligge i sofaen og har full oversikt.. Edit: tror jeg lå gjennom hele Asassins Creed Hehe Men har en ganske gammel tv så tror jeg får mest ut av og spille på en 24" HD skjerm ^^ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jepp. Det er ikke noe krav å sitte på andre siden av rommet heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå