Gå til innhold

Artikkel om onlinejuks på Tom's Hardware

Anbefalte innlegg

http://www.tomshardware.com/game/20030517/index.html

Helt grei, og informativt for dere som kanskje er litt usikre på hva wallhack og sånt er. Juksemakere er 'scum of the earth'.

Mindre begavede er de også:

When asked for their motives behind cheating on public servers, g0d, leader of the most well-known cheating clan on the Internet, [myg0t], stated that he does it because "it's fun". He also states that he enjoys "ruining tk'ing and cheating and raging people."

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lesverdig artikkel. Noe unøyaktig siden den ikke nevner SoF2 som også har PB støtte.

Min mening: Cheats are for losers.

Spiller du ærlig oppnår du en real boost når du spiller bra og får ros. Jeg mener, den reelle konkurransen er å slå seg selv og stadig bli bedre. Skulle man bruke cheats, tror jeg seiersfølelsen ble heller "hul".

Til de som bare er der for å trolle og sabotere spillet for andre: Losers! Den eneste grunnen til at de driver slik er at de ikke har talent, skillz, hjerne eller fremtid. Gå og lek i trafikken eller no, men kast ikke bort andres tid.

Til de som mener det måtte være noen ære i å være den beste cheateren... Ta en titt på virkeligheten - Hvor mye ære er det i bli tatt for juks? Er de kandidater for det finske eller spanske skilandslaget?

Lenke til kommentar

La meg starte med en av de beste quoter innen gaming:

"its only a game"

--

Folk som cheater er enten newbies (ikke n00bs som noen sier) som bare spiller med cheats fordi de ikke gidder å bruke tid på å lære seg spillet, eller av andre late grunner.

De andre er veterans som har spilt spillet i lengre tider, og som har begynt å gå lei, som tyr til cheats slik at spillet skal bli spennende og "morsomt" igjen.

Vil også nevne de siste, slik som [myg0t] som bare bruker cheats for å ødelegge for andre, bruker speed hack på max og cruser igjennom servere med "headshot only" aiming.

--

Det jeg mener er; Det er enkle grunner til at folk cheater, og de fleste spill er laget for underholdning. Dette er disse folkenes oppfattning av underholdning. Det at de ødelegger andres morro syntes jeg er synd, men public kan aldri bli hva et LAN med venner er.

"Get over it" - Skaff dere en konsoll hvis dere ikke vil ha online cheats.

(Den siste der var ganske litt teit, men pytt-pytt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...