livingman Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 som emne sier er jeg på jakt etter den raskeste måtten og levle fishing på. gjerne en complet guide og vis noen vil takker for svar ! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Er det noen andre måter enn å bare fiske? Edit: Raskeste er vel å fiske ved siden av en fishing trainer da, så du slipper å springe for å lære ny rank. Endret 6. september 2009 av Inxs Lenke til kommentar
KAS Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jepp. Fisk i capital city hvis alt du bryr deg om er å få opp fishing så fort som mulig. Dersom du ikke har cooking på grand master nivå, så vil jeg anbefale å lvle det samtidig. Da vil du måtte fiske på litt forskjellige steder, men vil få to viktige skills opp på max. Tror det er guides på wow-europe sitt professions forum Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 I TBC brukte jeg http://lootables.com/ - tror ikke de er oppdatert til WotLK dessverre - men kan hjelpe deg å levle cooking by fishing til 350 kjapt i hvertfall. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er nok ikke noen shortcuts eller speed tricks i fishing nei. Stå ved siden av en trainer og fiske er vel det mest fornuftige, og definitivt kjedeligste. Selv satte jeg min 8 år gamle sønn til å fiske et par timer..hehe Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Selv satte jeg min 8 år gamle sønn til å fiske et par timer..hehe hahaha, faen du er slu! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå