Reggy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da var Mitsubishi Kiramagine FD 25 innstallert. Merker allerede en fin varme. Og den er utrolig stillegående. Utedelen er nærmest lydløs.. Dette var digg.. Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 ......Men jeg har hatt befaring med 4 firmaer. Alle solgte Panasonic. Men ingen av de anbefalte det merket. ...... Slik var det med meg også, når jeg skulle kjøpe. Ingen anbefalte Panasonic. Til og med forhandlere som solgte varmepumpene...... (?) Skal ikke se bort ifra at selgerne vil selge de varmepumpene med høyest fortjeneste. Panasonic må vel sees på som et av de mest profilerte merket av varmepumpe, og fortjenestene på disse er generelt lavere enn hos produsenter med lavere markedsandel. Sier ikke at panasonic er best da :-) Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Skal ikke se bort ifra at selgerne vil selge de varmepumpene med høyest fortjeneste. Panasonic må vel sees på som et av de mest profilerte merket av varmepumpe, og fortjenestene på disse er generelt lavere enn hos produsenter med lavere markedsandel. Sier ikke at panasonic er best da :-) Muligens du har rett her. Men likevel lurer jeg om Panasonic er god nok, når alle forhandlere som jeg har vært hos ikke anbefaler dem. Dette gjelder både de som har Panasonic og ikke har dem. Jeg kjøpte Toshiba og fikk tilbakemelding at dette var en god varmepumpe av de som forhandlet dem (selvfølgelig), men også av de som ikke var forhandler. Så man har lov til å lure litt........ Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har panasonic selv og prøver bare å retferdighøre min egen investering Lenke til kommentar
balder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har panasonic selv og prøver bare å retferdighøre min egen investering Panasonic JKE12 og 9 er vel ei pumpe som har vore 6 uker på markedet? Det er vel ikkje så mange som har prøvd den? Er du fornøyd med di pumpe? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har kjøpt RAS 13 Daiseikai Premium. Til nå er jeg fornøyd. Veldig imponert over hvor stillegående den er, både ute og inne. Ka innstilling bruker der når dere kjører den.Vel bare ha min til at varme og ikkje kjøle ned. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har kjøpt RAS 13 Daiseikai Premium. Til nå er jeg fornøyd. Veldig imponert over hvor stillegående den er, både ute og inne. Ka innstilling bruker der når dere kjører den.Vel bare ha min til at varme og ikkje kjøle ned. Nå har jeg ikke hatt pumpen så veldig lenge og har dermed ikke fått prøvd ut de mange innstillingene som finnes (og det er mange alternativ). Men nå står den på automatisk drift, kun oppvarming og ikke kjøling, elektrostatisk filter, sving på lamellene slik at den fordeler luften der jeg ønsker den og elektrostatisk filter. Det finnes automatisk drift på både kjøling og varme, men dette føler jeg ikke behov for ennå. Vil ikke la den gå over på kjøling hvis jeg hiver en kubbe i ovnen. Edit: har også på nattsenking Endret 6. november 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har panasonic selv og prøver bare å retferdighøre min egen investering Panasonic JKE12 og 9 er vel ei pumpe som har vore 6 uker på markedet? Det er vel ikkje så mange som har prøvd den? Er du fornøyd med di pumpe? Har HE9, men jeg er fornøyd jeg. Er jo vanskelig å si siden man ikke har noe å sammenligne med. Støyer aksebtabelt og varmer bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå