maggatagga Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har et problem med microsoft office 2007 word i windows vista 64bit. Word har fungert helt fint fram til nå, men når jeg for eksempel skal sette in en forhåndslaget forside eller innholdsfortegnelse, så henger word seg opp. Det er ikke en piratkopiert versjon, jeg har prøvd å reinstallere office. Er det ingen annen mulighet enn å formatere hele datamaskinen? Lenke til kommentar
maggatagga Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 "Bump" Ønsker virkelig å få svar på dette problemet. Det som er rart er at word fungerer når jeg er på skolen sitt nettverk, men jeg kjøpte office-pakken på expert ett halvt år før jeg begynte på skolen. Hva kan være årsaken til at word streiker hjemme? Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Word sjekker hvilken standardskriver du bruker, for å sjekke hvilke papirstørrelser osv. som er tilgjengelig. Kan du ha en av skolens skrivere som standardskriver? Når du er hjemme, og ikke har tilgang til denne, vil Word "henge" idet den forsøker å sjekke denne. Løsningen er da å bytte standardskriver, feks. til en virtuell skriver som Microsoft XPS Document Writer (som installers sammen med Office), eller en skriver du har hjemme. Lenke til kommentar
maggatagga Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Tusen hjertelig takk for hjelpen. Nå fungerer word igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå