EnLigther Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei alle sammen! Jeg har en toshiba equium bærbar pc som jeg sliter med at blir veldig fort varm og slår seg av. Dette har kommet med tiden. Den tåler ikke å stå normalt på et bord/skrivebord, jeg må legge noe under slik at det kommer luft til viften ellers tar den kveld etter 10 min... Noen som vet hva som kan gjøres med dette problemet? Mvh -E- Lenke til kommentar
onlineX Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 samme problem her... Lenke til kommentar
mafackern Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 samme problem her... Hvor lenge har du brukt den? og evt. prøv og bruke støvsuger på viften under? sitter det mye støv der så har den en tendens til og bli utroolig varm og skru seg av! hadde samme problem med min compaq men det ordnet seg etter en "blås" hehe Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde det samme problemet, men var en Dell XPS. Skrudde den opp og fjernet støvet. Så god som ny. Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Takk for svar. Jeg skal ta en runde med støvsugeren.. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Vær forsiktig med støvsugeren, ikke sett den helt inntil pc'en(statisk elektrisitet), og hold igjen vifter så du ikke ødelegger lager på dem! Endret 19. september 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå