cre8or Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Kor kan æ kjøp plexiplate i trondheim? Ikkke nevn noe om microplex for de har ikke så mye av d på lager!! kan noen hjelpe mej? Lenke til kommentar
cafritio Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Prøv nærmeste glassmester. De bør ha både plexi, lexan og kanskje også lucitt. Har du nok penger bør du prøve lexan. dette er fordi det riper mye vanskeligere. Har også hørt du kan få tak i skuddsikkert glass hos noen glassmestere Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 hmmm lexan ja men ozzn blir d med neon å videre da?blir d akurat d samme som plexi?? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Lexan er nøyaktig det samme som plexi, bortsett fra at 5mm lexan er ca 10x så stivt som 5mm plexi. Er dessuten j**** vanskli å lage riper i (med mindre du går inn for det) Ang neon osv, så skulle ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 det er bra da!! da går jeg for lexan koste hva d koste vil:) Takk for hjelpa!! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei! Ja,skuddsikket glass hadde vært noko... :wink: Alt for mange som prøver å skyte på kabinnettet mitt.. :wink: Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 15:14, Mr.Hassan skrev:Hei!Ja,skuddsikket glass hadde vært noko... :wink:Alt for mange som prøver å skyte på kabinnettet mitt.. :wink: ehh... LOL! Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Har en ramme butikk i Drinningens gate, ligger mellom munkegata og jumfru gata. Var selv der og kjøpte plexi for ikke lenge siden. Betalte 150 spenn for 40x40 4mm. Synes ikke det var så altfor ille pris. Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 donningens gate er vel mere korrekt Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 nei d var ikke så ille:) da får jeg ta en tur innom da men duh vet ikke ka butikken heter? Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Husker ikke i farta. Den ligger like ved bokhandelen i dronningens gate. Du har også en kaffe/te butikk vegg i vegg. Er ganske greit å finne. Der er det bare å bestille, så kutter de plata til for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå