Khaffner Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvert år vender jeg tilbake hit i håp om hjelp til å finne mobilen for meg, og nå er det sannelig på tide igjen. for øyeblikket bruker jeg en SE W890i, men jeg har siklet på Nokia 5800 en stund nå. Men så hørte jeg om Nokia 5530, en ny mobil som tilsynelatende er skreddersydd for meg. Jeg er på jakt etter en stor trykkskjerm, Wifi, god lyd og en 3.5mm plugg til en god pris. Alt annet er bare salt på egget. Finnes det noe bedre valg enn 5530 da? PS: Hvor får man kjøpt den mobilen nå? finner ingen butikker som har den på lager Lenke til kommentar
Candey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva er egentlig forskjellen på nokia 5800 og nokia 5530? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 5530 har ikke 3G, ikke GPS (men aGPS har den), følger med mindre minne tror jeg, og er dermed mye billigere. Er bare å sjekke prisguiden for å se forskjellene Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 5530 er ikke kommet i salg enda, men den dukker vel opp snart. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, noen som vet når denne ca vil komme? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Ok, fikk stor forandring idag. For det første har jeg gitt opp 5530, den finnes ikke i noen butikk enda og jeg trenger ny mobil veldig snart, så jeg siktet mot 5800. Broren min som er hjernevasket av apple, eier en Iphone og er selger innen telefon/tv/data bransjen ville selvfølgelig diskutere telefonvalget mitt. Etter 2 timer frem og tilbake endte jeg utrolig nok med meningen om at Iphone 3G er bedre, til tross for at Nokiaen har en del bedre spesifikasjoner og features. Men slik en apple-motstander jeg er bestemte jeg meg for å ikke kjøpe noen av delene, ihvertfall ikke med det første. Så jeg gikk innom Telebutikken på Oslo City og ble introdusert for HTC Hero. Den har alt jeg ønsker pluss enda mer, men koster noe mer. Så jeg lener kraftig over mot den mobilen. Noen som mener jeg ikke burde sikte mot Hero? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hero er jo en knall tlf men koster da det dobble av 5800... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Ja jeg ser den, men det er ikke et reellt problem i mitt tilfelle, og jeg regner med å ha denne mobilen en god stund lengre enn mine andre tidligere mobiler. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja jeg ser den, men det er ikke et reellt problem i mitt tilfelle, og jeg regner med å ha denne mobilen en god stund lengre enn mine andre tidligere mobiler. Da hadde jeg kjøpt Hero. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hero it is! Forslag til Abonnement? Krav her er liten totalpris (tlf + 12*mndpris), lav smspris og hvis mulig lav datapris. Hva med Djuice Complete her? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøpte Hero med Telenor superpluss hos Elkjøp Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 5530 har ikke 3G, ikke GPS (men aGPS har den), følger med mindre minne tror jeg, og er dermed mye billigere. Er bare å sjekke prisguiden for å se forskjellene hvis 5530 har a-gps, kan du få opp posisjon og ha kartprogram og det fungerer likt som på 5800?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå