Skyb3rt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei! Jeg og en kompis instalerte w7, for å teste det ut, og etter vi hadde testet det ut så formaterte vi hardisken som vi hadde instalert den på. dette skjedde for omtrendt en måned siden. og her en dag oppdaget vi på vista at det bare var 4 dager igjen til aktivering. men vi har to hardisker og den me vista rørte vi ikke under installasjon av W7. altså på C: hadde vi vista og på D: hadde vi 7. så hvorfor skal vi plutseli aktivere vista på nytt?? ps: vi har prøvd å aktivere vista med aktivering koden under pcen på det klistermerket. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeppz, jeg så idag når ting klikka på pcen min at det kun stod 4 dager igjen til aktivering, kan det hende at dette står feil, at det mener 4 dager gjen til vi må aktivere windows 7 eller er det noe klikkings? Håper ikke dette siden jeg skal på lan neste helg :S Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har selv formatert og reinstallert windows 7 en del ganger, har vista og, men ikke fått noen beskjed om reaktivering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå