Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Diger krangel om utseende til andre jenter vs gutter!

Gjest Guest_JEnte20_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken rolle spiller det om han syntes andre er seksuelt tiltrekkende om han ikke gjør noe med noen av dem?

Jeg har i hele mitt liv lovet meg selv og aldri finne meg en mann som fantaserer om andre enn meg. Om han synes andre uten om meg er seksuellt tiltrukken, så ser jeg ingen grunn for at han ikke bare kan slå opp å heller ligge med noen andre.

Jeg er den første sex partneren han har hatt. Og en ting til: Jeg falt for ham fordi han bare så på meg seksuelt.

Jeg synes det er utroskap å tenke på å ha sex med andre. Da får en være singel heller. Jeg gidder ikke bli sammenlignet med andre.

Hvis du tenker sånn vil du aldri bli sammen med noen igjen. ALLE gutter kan bli tiltrukket av andre jenter enn kjæresten sin, men gutten vil kun elske deg!

Lenke til kommentar
Var det ikke nettopp dere som sa at dere ikke trodde han tennte på andre kvinner!

At å synes andre damer er fine ikke har noe med seksuell tiltrekkning å gjøre???

Nå må dere bestemme dere! Er en pen dame seksuelt tiltrekkende?

Vanligvis skygger jeg unna slike tråder som dette, men akkurat nå følte jeg for å påpeke noe: for min egen del kan jeg gjerne gjøre en estetisk bedømmelse som "hun der var pen". Og så ikke bry meg noe mer med det liksom. Noe pent gikk forbi deg, og så var det vekke igjen. Case closed. Jeg er nok litt treg i avtrekket, men for min del må jeg bli godt kjent med damen før jeg føler en slags "seksuell tiltrekning" til denne damen. Og jeg kan føle en seksuell tiltrekning av en jente uten at hun nødvendigvis trenger å være modellpen. Som en annen bruker sa: "personlighet og andre ting teller også inn på det"

I alle fall: jeg sier ikke at alle gutter/menn er som meg, men jeg må si meg enig med en annen bruker som nevnte det at det handler i bunn og grunn ikke om "seksuell tiltrekning" men om man velger å agere på nevnte tiltrekning. Og der kommer ting som moral og lignende inn. Jeg vil også si meg enig med en annen bruker i at hvis og om man i et parforhold krever at den andre parten (uavhengig av kjønn) klarer å oppdrive skylapper for alle andre, vil man måtte lete lenge. Og det kan fort bli litt trist om noen skryter på seg slike skylapper for så å plumpe ut noe som på en eller annen måte kan tolkes som en mening om en annen person av samme kjønn som partneren.

Mitt "problem" er nok at jeg ikke får meg til å konkludere hvorvidt et annet menneske har en fabelaktig kropp, flott kropp, eller bare ok kropp. Min oppfatning av utseendet da blir da formet av noe annet som jeg ikke helt vet selv hva er. Om jeg skal vurdere andre menn må jeg analysere hva andre personer karakteriserer som et godt utseende, og så bruke dette som en bakgrunn. Igjen, dette vil begrense seg til ansiktstrekk i alle hovedsak. Skarpe, maskuline trekk; bløtere eller ikke. Dette blir en veldig grov bedømmelsesmåte, og jeg har inntil nylig slitt med å se hva andre mener med f.eks. pene øyner. Jeg merker dog at på jenter kan jeg si at disse øynene liker jeg, disse liker jeg ikke. På menn klarer jeg ikke helt det samme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...