Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Diger krangel om utseende til andre jenter vs gutter!

Gjest Guest_JEnte20_*

Anbefalte innlegg

Her på forumet er vi ikke "dere". Her er vi individer med egne tanker, verdier og meninger - en grunn til at et forum er så spennende som det er. Det finnes ingen fasit svar på om en pen dame er seksuelt tiltrekkende. Ovenfor har du flere personers egne meninger om saken du spør om tanker rundt. Du skal lese dem og selv trekke en konklusjon - om det er dette du vil.

Endret av StianGH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt forvirret selv, nå..

Edit: ja. alle har sine meninger, men jeg ser at jeg på en måte sa meg selv i mot. Det er ikke sånn jeg føler det, men det er mange som gjør det. Og jeg ser ingen problemer ved det.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Jeg har i hele mitt liv lovet meg selv og aldri finne meg en mann som fantaserer om andre enn meg.

Da blir det nok et ensomt liv på deg. Hvertfall hvis du vil ha en ærlig mann.

Var det ikke nettopp dere som sa at dere ikke trodde han tennte på andre kvinner!

At å synes andre damer er fine ikke har noe med seksuell tiltrekkning å gjøre???

Nå må dere bestemme dere! Er en pen dame seksuelt tiltrekkende?

Vel, personlig ser jeg på det som forskjellige ting å fantasere om sex med noen, og å faktisk ha sex hvis muligheten er der.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Kan bare legge til at jeg og kjæresten er gode venner igjen. Vi pratet om ting og bestemte oss for å være ærlige med hverandre, hvis ikke visste begge at dette kom til å ende. Så vi innrømte at der finnes andre av det samme kjønn OG det mottsatte kjønn som er fine. Men det betydde ikke at vi var seksuelt tiltrukken av dem da.

Det endte med at jeg og kjæresten min hadde cybersex :innocent: og nå har vi bestemt oss for å slutte å ta opp slike ting, for hvem som er fine og hvem som ikke er, har ingenting å si så lenge vi ikke gjør noe med det.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt synes små jenter er pene, men det betyr ikke at jeg er seksuelt tiltrukket av dem.

Hvorvidt man er seksuelt tiltrukket til noen avhenger ikke kun av om man synes den personen er pen eller ikke. Det er ikke umulig å være seksuelt tiltrukket av andre mennesker selv om man ikke synes de er pene også. Personlighet og liknende kan være en like stor faktor.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
han dro nok en hvit løgn.

Hvorfor tror du det? Det er jo nokk av gutter som har hevdet her inne at dem ikke er seksuelt tiltrukken av en jente som er pen?

Og uansett så vet jeg jo inderst inne at han kan tenne på andre jenter. Men da velger jeg heller å leve sammen med han og ikke tenke på det, enn å gå ifra han.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Og uansett så vet jeg jo inderst inne at han kan tenne på andre jenter. Men da velger jeg heller å leve sammen med han og ikke tenke på det, enn å gå ifra han.

Du kommer til å tenke på det hver gang han gir et blikk til ei jente. Et vanlig problem hos jenter.

Og en gutt forteller hvite løgner for å slippe unødvendige diskusjoner og problemer rundt det der.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe fasitt på dette, alle er forskjellige.

Min personlige erfaring med dette er at når jeg har en kjæreste, så mister jeg interessen for andre jenter.

Jeg kan jo se om de er fine eller ikke, men selv om jeg ser en annen jente som jeg syns er kjempe fin, så tenker jeg ikke på å ha sex med hun eller noe sånt i det hele tatt.

Hadde jeg ikke vært sammen med noen derimot, så hadde jeg nok tenkt litt på hvor digg det hadde vært å "bange" hun.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Er en pen dame seksuelt tiltrekkende?

Det hjelper på en del, ja.

Men altså alle kan vell se om det samme kjønn er fine?

Selv kan jeg se at både gutter og jenter kan være pene/søte/kjekke.

Er gutt, forresten.

Betyr ikke man er homo eller lespe for det?

Nei.

Min personlige erfaring med dette er at når jeg har en kjæreste, så mister jeg interessen for andre jenter.

Slik er det til meg også. Mister totalt interessen for andre.

Endret av Biffsnadder
Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

For håpe kjæresten min også mener det slik. Men om han hadde ment noe annet så hadde han vel aldri fortalt det til meg uansett :ermm: jaja ...... :p

Lenke til kommentar

For håpe kjæresten min også mener det slik. Men om han hadde ment noe annet så hadde han vel aldri fortalt det til meg uansett :ermm: jaja ...... :p

Du får bare stole på han :)

Det er jo en grund til at han har valgt å være sammen med deg, det er for det, det er deg han hvil ha :)

Lenke til kommentar

Déjà vu, hva er det nå? Tredje, eller fjerde gangen denne eller mustenkelig like tråder dukker opp? Innse det, alle menn kan se om en dame er fin eller ikke (etter egen smak). Selv om han kan bli tent av en fin dame, betyr det ikke at han tenker og fantasere om henne. Jeg har kjæreste, en fantastisk jente, kunne aldri eller vil aldri være utro mot henne. Allikevel kan jeg jo syntes andre jenter er tiltrekkende.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gutter er ikke som jenter. Jenter kan ofte si at hun og hun var pen, søt osv. Vi (gutter) på våres side sier ikke sånt, jeg kan si han og han så helt forjævlig ut, men jeg sier ikke han var kjekk e.l.

Er bare sånn vi er.

Bullshite. Sånt sier jeg hele tiden.

Jeg tror det varierer veldig mye fra person til person, og i forskjellige miljø. Det er heller ikke en ting jeg bruker å si, selv om jeg legger merke til det.

Angående trådstarter sitt spørsmål kan jeg med hånda på hjertet si at jeg er 100% seksuelt tiltrukket av jenter jeg synes er pene uansett hva slags forhold jeg er i. Og som en annen påpekte må du etter all sannsynlighet finne deg en løgner, aseksuell eller skaphomo hvis du vil ha en kar som ikke er seksuelt tiltrukket av andre jenter. Jeg kan selvfølgelig ikke være helt sikker, men jeg tror at alle gutter og menn innerst inne tenker på andre jenter en gang i blant selv om de er i et forhold.

Lenke til kommentar
Gutter er ikke som jenter. Jenter kan ofte si at hun og hun var pen, søt osv. Vi (gutter) på våres side sier ikke sånt, jeg kan si han og han så helt forjævlig ut, men jeg sier ikke han var kjekk e.l.

Er bare sånn vi er.

Han gikk i en fell der. Man skal aldri si alle føler/gjør sånn og sånn, men mange, de fleste etc. Og bruker man de ordene er jeg enig med Nickless.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Er bare sånn vi er.

Jeg tror det varierer veldig mye fra person til person, og i forskjellige miljø. Det er heller ikke en ting jeg bruker å si, selv om jeg legger merke til det.

Angående trådstarter sitt spørsmål kan jeg med hånda på hjertet si at jeg er 100% seksuelt tiltrukket av jenter jeg synes er pene uansett hva slags forhold jeg er i. Og som en annen påpekte må du etter all sannsynlighet finne deg en løgner, aseksuell eller skaphomo hvis du vil ha en kar som ikke er seksuelt tiltrukket av andre jenter. Jeg kan selvfølgelig ikke være helt sikker, men jeg tror at alle gutter og menn innerst inne tenker på andre jenter en gang i blant selv om de er i et forhold.

Ja, det er sikkert mange gutter/menn der ute som er seksuelt tiltrukket av andre damer når de er i forhold, men dette tror jeg varierer en del. Tror det har litt med hvordan gutten selv har det i forholdet, og litt å si på selve gutten.

Det finnes nokk også en del menn der ute som ikke er seksuelt tiltrukket av en random dame når de har kjæreste.

(Det var jo faktisk ett par menn som innrømmet her inne i denne tråden at når de hadde dame fant de andre random jenter ikke seksuelt tiltrekkende.) Noen snille menn finnes det også :new_woot:

Lenke til kommentar

Nå skal man være forsiktig med å trekke en paralell mellom seksuell tiltrekkelse og ikke snille menn. Selv kan jeg synes andre er seksuelt tiltrekkende selv om jeg er i et forhold. Det er grunnleggende genetiske seksual-drifter, og disse driftene varierer fra person til person.

Noen er mer seksuelle enn andre, og sånn kommer det alltid til å være.

Men selv om seksual-driften til en person er litt sterkere enn en annen, så gjør ikke det han automatisk til en slem mann. Det er samvittigheten til personen som gjør det. Det er om fyren handler på denne tiltrekkelsen og driter i sine forpliktelser i forholdet som avgjør om han er snill eller slem.

Selv om jeg føler seksuell tiltrekkelse hvis jeg ser et par lekre ben og en knall stuss på en varm sommerdag selv om jeg er i forhold, så betyr ikke det at jeg kommer til å slippe alt jeg har og hoppe på denne madammen. Jeg bruker heller denne tenningen på dama når jeg kommer hjem.

Jeg føler som sagt en seksuell tiltrekkelse av de jentene jeg synes ser bra ut. Uavhengig av hvor bra forholdet er, hvor gammelt forholdet er, hvilket humør jeg er i, hvordan dama har vært de siste ukene, hva jeg hadde til frokost, etc etc. Men når jeg er i et forhold, så er jeg i et forhold, og jeg kunne aldri klart å være utro uansett hvor tent jeg hadde blitt av en tilfeldig forbipasserende..

Det er hva jeg gjør ut av det som avgjør om jeg er snill eller slem. Ikke mine grunnleggende seksualdrifter. :)

Må være forsiktig med å dømme den stakkars fyren for noe han ikke har gjort. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...