Raul07 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei, kjøpte meg en ny tv, Philips 37 tommers. Eg spiller en del Xbox360, bruke HDMI kabel. Det er 3 innganger for HDMI kabler på Tven. 2 bak og en på siden. Men HDMI kabelen til Xbox 360 passer bare i den innganger på siden, får den ikke inn i noen av de 2 HDMi Inngangene bak i Tven. Er dette normalt? Hvis det ikke er det, så var Tven sånn når eg fikk den. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hvorfor passer ikke hdmi kabelen inn i de 2 bak da? ta å se skikkelig på hdmi kabelen og på inngangene, så finner du jo ut hvorfor den ikke passer. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) hvorfor passer ikke hdmi kabelen inn i de 2 bak da? ta å se skikkelig på hdmi kabelen og på inngangene, så finner du jo ut hvorfor den ikke passer. Eg hadde jo ikke spørt her hvis eg ser forskjell. Inngangen og kabel ser helt like ut. Og eg regning med at alle HDMI kabler er like. Og alle Innganger er helt like. Men den går liksom ikke helt inne. skal legge til at eg fikk med en HDMI kabel når eg kjøpte Elite, den er grå.... Endret 6. september 2009 av Raul07 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 først sier du at de ikke passer i det hele tatt, så sier du at de ikke går helt inn..?!? ser ut som det er 2 muligheter enten så er det ikke hdmi innganger du prøver å putte kabelen inn i, eller så er det noe som er bøyd eller noe i de 2 hdmi inngangen bak. har du prøvd med noen andre hdmi kabler? har du prøvd andre enden av hdmi kabelen? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 først sier du at de ikke passer i det hele tatt, så sier du at de ikke går helt inn..?!? ser ut som det er 2 muligheter enten så er det ikke hdmi innganger du prøver å putte kabelen inn i, eller så er det noe som er bøyd eller noe i de 2 hdmi inngangen bak. har du prøvd med noen andre hdmi kabler? har du prøvd andre enden av hdmi kabelen? Nei har ikke prøvd med andre kabler. Og hvis dem er bøyd må dette ha vært sånn når eg kjøpte den. Ja, det er HDMI. Fordi nå Bruker eg "HDMI SIDE" SÅ har eg "HDMI1 og 2" men der passer som sagt ikke kabelen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Den går sånn helt inn til du skal inn i "sporene" hvis du skjønner hva eg mener. Eg vetikke om eg gidde rå levere inn tven iogjen. Komplett bruker uker. Flere uker uten Tv vet eg ikke om det går. Og bruker jo bare en HDMI inngang uansett. Men alltid bra å ha alt rett. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 er det denne komplett.no - phillips 37" du har? vis det så skal det ikke være noen forskjell mellom HDMI bak og på siden. eventuelt vil jeg anbefale deg å ta bilder av tilkoblingene på tven og vis jeg har linke til feil tv så hadde det vært greit om du kunne gi info om hvilken du hadde... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 er det denne komplett.no - phillips 37" du har?vis det så skal det ikke være noen forskjell mellom HDMI bak og på siden. eventuelt vil jeg anbefale deg å ta bilder av tilkoblingene på tven og vis jeg har linke til feil tv så hadde det vært greit om du kunne gi info om hvilken du hadde... Problemet er løst:p Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 greit hvis du kom med svaret på probelmet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå