poikan123 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hei jeg har samsung vp-dc161wb kamera og jeg får ikke filmene inn på pcen hvet ikke hvorfor om jeg må ha en driver eller noe sånt det står også en liten cd i kamera men når jeg putter det i pcen skjer ingen ting så håper at noen har en nett side med driver eller det som skal til Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 noen vær så snill Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Du har et DVD-kamera. Noen slike DVD-plater må bli "finalized" før de kan leses i en PC. Så bør filene kunne kopieres over til PC for visning eller redigering. Du har vel en bruksanvisning til kamera som du bør se på ! Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 har lest der men det følger med en USB-kabel til den men når jeg kobler i den så skjer ingen ting... Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 "Det står også en liten Cd i kamera". Det er en 8 cm DVD-plate med videoen din. Sett den inn i PC'n. Den må inneholde filmfilene dine, som du må kopiere over på din PC for redigering. Lenke til kommentar
s4nd3r Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 hei, ser det er en stun siden ditte var tema, men.. du må finalized cden. men det har du vell fønne ut? eg har samme kamraet, og plages noe J****G!! tett før eg hiv heile driten.. fordi............ eg har filma myye.. og skulle sette meg ned og klippe og lime og kose meg og lage film.. men, når eg koppierer inn filmene. (.VOB) bruker (vlc media) til og spille av klippa. så står det foreksempel att filmklippe på 5 min, er bare på 0.22sec. lasta ned ett dvd rippe grogramm. og samme sjer da. (.mpeg2) og film klippa blir smale og høøge... å lyden blir skippla. kommer mye før.. men, når eg spiller av dvden i dvdspillern på tven, da er alt i orden.... noen som har ett tipps om hva eg kan prøve?? gir snart opp heile driten! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Kjøp deg et skikkelig kamera. Og "hiv heile driten" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå