Gå til innhold

100% items Shadow Complex. Ikke alle vises på kartet?

archongamer

Anbefalte innlegg

Har sittet med denne perlen av et arcade spill de siste dagene og er nå på 99% av kartet og 97% items.

Jeg er level 28, så jeg ser jo hvor på kartet items skal være og nå har jeg tatt alle spørsmålstegn som vises.

Likefullt mangler jeg 1 Passkey Component og 1 Armor Upgrade.

Har saumfart alle savepunktene snart i min jakt da jeg hørte noen mene det kunne ligge der, og lå items i samme rom som save viste ikke spørsmålstegnet på kartet. Ikke funnet noe der heller, og mener jeg har vært innom de fleste nå.

Dere som har 100%. Opplevde dere det samme på slutten og har noen tips hvor jeg bør søke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sittet med denne perlen av et arcade spill de siste dagene og er nå på 99% av kartet og 97% items.

Jeg er level 28, så jeg ser jo hvor på kartet items skal være og nå har jeg tatt alle spørsmålstegn som vises.

Likefullt mangler jeg 1 Passkey Component og 1 Armor Upgrade.

Har saumfart alle savepunktene snart i min jakt da jeg hørte noen mene det kunne ligge der, og lå items i samme rom som save viste ikke spørsmålstegnet på kartet. Ikke funnet noe der heller, og mener jeg har vært innom de fleste nå.

Dere som har 100%. Opplevde dere det samme på slutten og har noen tips hvor jeg bør søke?

Jeg er sikker på at jeg har et svar på dette.

Disse item'ene du mangler, ligger helt sikkert gjemt i "safe-spots". Når items er gjemt i safe-spots, synes ikke disse på kartet.

Vel og merke så vises ikke items på kartet under enkelte vanskelighetsgrader. Vet ihvertfall at spørsmålstegnene vises ikke mens man spiller med Insane som vanskelighetsgrad.

Jeg har et kart for å vise hvor disse finnes. Noen kan anse dette som juks, men benytt dette på egen vilje. (jeg brukte denne for å få hjelmen og golden guns'a) ^^

Kart:

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/960508/57536

Legg merke til på kartet denne armor upgraden som er skult i et safespot i den lilla sonen nede til høyre ^^

Endret av Hvadankan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...