Gå til innhold

Hvordan vet jeg hvilken prosessor jeg har?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan finner jeg ut hvilken prosessor jeg har? Det er her snakk om en XP1800, men jeg vet ikke om det er en T-bred eller palominio som de heter. Finnes det noe softvare til dette?

 

AIDA er et genialt program som gir deg all info du trenger og en god del mer:

 

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

 

I programmet finner du info om hva slags kjerne det er under Motherboard -> CPU

Lenke til kommentar
Tror ikke Thunderbird noengang var Atlhon XP... De het bare Athlon... Althon XP ble introdusert som merkenavn samtidig med Palamino kjernen...

 

Hva er det dere prater om - Thunderbird? Beinet1 sier han har en XP1800. Disse kom først med Palomino kjerne, og senere med T-bred (les Thoroughbred). Dette har ingenting med T-bird ( les Thunderbird) å gjøre 8)

Lenke til kommentar
zZzZz wrote:  

tokr wrote:  

Tror ikke Thunderbird noengang var Atlhon XP... De het bare Athlon... Althon XP ble introdusert som merkenavn samtidig med Palamino kjernen...

 

Stemmer nok det, jah...  

 

 

Hva er det dere prater om - Thunderbird? Beinet1 sier han har en XP1800. Disse kom først med Palomino kjerne, og senere med T-bred (les Thoroughbred). Dette har ingenting med T-bird ( les Thunderbird) å gjøre

 

Oops... hmm... Trodde det sto Thunderbird der jeg... jaja han har sikkert rettet på det i ettertid for jeg tar jo aldri feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...