Beinet1 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvordan finner jeg ut hvilken prosessor jeg har? Det er her snakk om en XP1800, men jeg vet ikke om det er en T-bred eller palominio som de heter. Finnes det noe softvare til dette? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvordan finner jeg ut hvilken prosessor jeg har? Det er her snakk om en XP1800, men jeg vet ikke om det er en T-bred eller palominio som de heter. Finnes det noe softvare til dette? AIDA er et genialt program som gir deg all info du trenger og en god del mer: http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 I programmet finner du info om hva slags kjerne det er under Motherboard -> CPU Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 anbefaler sisoft sandra... det er best! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Eller se på skjermen idet du starter opp. Det pleier å stå der. Eller du kan ta ut hele prosessoren og se på den fysisk. Hvis det er en intel prosessor finner du en sSpec kode på den som du kan bruke å søke i intels databaser. Lenke til kommentar
kyan Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 ...Hvis det er en intel prosessor.... Ta å les posten hans før du sier noe, han sier jo det er snakk om en xp1800+ Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Det var nok en palomino jeg hadde fant jeg ut Såvidt jeg har hørt, så er disse mer overklokkingsvillige enn T-bred, men T-bred har igjen bedre ytelse i uklokket tilstand. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Det var nok en palomino jeg hadde fant jeg ut Såvidt jeg har hørt, så er disse mer overklokkingsvillige enn T-bred, men T-bred har igjen bedre ytelse i uklokket tilstand. Stemmer dette? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tror ikke Thunderbird noengang var Atlhon XP... De het bare Athlon... Althon XP ble introdusert som merkenavn samtidig med Palamino kjernen... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tror ikke Thunderbird noengang var Atlhon XP... De het bare Athlon... Althon XP ble introdusert som merkenavn samtidig med Palamino kjernen...Stemmer nok det, jah... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tror ikke Thunderbird noengang var Atlhon XP... De het bare Athlon... Althon XP ble introdusert som merkenavn samtidig med Palamino kjernen... Hva er det dere prater om - Thunderbird? Beinet1 sier han har en XP1800. Disse kom først med Palomino kjerne, og senere med T-bred (les Thoroughbred). Dette har ingenting med T-bird ( les Thunderbird) å gjøre 8) Lenke til kommentar
tokr Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 zZzZz wrote: tokr wrote: Tror ikke Thunderbird noengang var Atlhon XP... De het bare Athlon... Althon XP ble introdusert som merkenavn samtidig med Palamino kjernen... Stemmer nok det, jah... Hva er det dere prater om - Thunderbird? Beinet1 sier han har en XP1800. Disse kom først med Palomino kjerne, og senere med T-bred (les Thoroughbred). Dette har ingenting med T-bird ( les Thunderbird) å gjøre Oops... hmm... Trodde det sto Thunderbird der jeg... jaja han har sikkert rettet på det i ettertid for jeg tar jo aldri feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå