Gjest Guest_Syk_* Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Håper noen kanskje vet noe ... For fire dager siden begynte mandlene mine å bli hovne og jeg ble skikkelig syk. Jeg dro til legevakta og fikk beskjed om at jeg hadde halsbetennelse og fikk antibiotika. Dagen etter hadde ene lymfekjertelen i halsen hovna opp og leppene mine var blitt fulle av blemmer som det kom verk ut av. Feberen gikk mellom 38 og 39,5 og det har det gjort siden. Leppene er ikke noe bedre og idag våkna jeg til større utbrudd på leppene ( det føles ut som de blir spist opp av bakterier) og idag hadde også den andre lymfekjertelen på andre siden av halsen hovna opp. Er det noen som vet hva detta kan være? Kyssesyken ble jeg testa for og jeg skal ringe legen i morgen, men dette er uutholdelig Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det skjedde noe lignende med venninnen min. Hos henne gikk det over etter noen dager. Prøv å gi det litt tid, så gir det seg sikkert snart. Men jeg er ingen lege, så hva dette egentlig er kan jeg ikke gi svar på dessverre. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dette høres ut som kyssesyken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå