Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Maskinvare: Hovedkort: Gigabyte GA-MA790X-UD4 Prossesor: AMD Athlon 64 X2 6400+ Minne: 3GiB DDR2 (677) Skjermkort: Sapphire ATI Radeon HD 4870 OS: Windows 7 RC 32 bit Jeg har prøvd spillet fra Low - Very High, ingen av instillingene endrer noe, skjermkort driveren er den nyeste. Da jeg starter spillet så blir lastinga ferdig på rundt 15% og spillet starter, det samme skjer med Benchmark verktøyet, og jeg ser at ingen modeller blir lastet. Jeg har også prøvd å klokke ned RAM brikkene til 533, men fortsatt samme problemet, oppløsningen har jeg også prøvd å sette ned. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Prøv å reinstaler spillet. Det løste et liknende problem jeg hadde her i går med crysis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Takk, det funka det ja, det viste seg at texurene og modellene ikke hadde blitt installert ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå