Kris Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvor mye penger ble det? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Komfimerer* Gratulerer! Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Komfimerer* Gratulerer! Konfirmerer* Gratulerer! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Grattis ! Endelig er du voksen (egentlig ikke, men ifølge noen er du det ) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du er femten, og kan ikke skrive. Burde ikke innlegget heller ligget i deppetråden? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 ble 23k Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bra det, da Gratulerer. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det nå man skal komme med et moraliserende innlegg om hvor trist det er at ungdom "komfemerer" seg utelukkende pga. gavebordet? Avskaff hele skiten. My two cents. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg for min del konfirmerte meg. Jeg er ikke kristen, og hadde ingen god grunn til å gjøre det; etter konfirmasjonen var det spesielt en av vennene mine som var hellig overbevist om at jeg hadde gjort det bare for penger. Det er litt pussig, for den tanken hadde aldri slått meg. Det virket rart da jeg så trådstarters eneste ord. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg er heller ikke kristen, men valgte (halvveis tvingt av muttern) å konfirmere meg kristlig. Var en merkelig da. Masse folk jeg ikke kjente engang Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gratulerer med pengene , hva skal du kjøpe? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 lettsykkel. Må bare spare litt til. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er det nå man skal komme med et moraliserende innlegg om hvor trist det er at ungdom "komfemerer" seg utelukkende pga. gavebordet? Avskaff hele skiten. My two cents. Litt enig. Selv konfirmerte jeg meg aldri, og er relativt stolt av dette. Gå meg, liksom. Endret 8. september 2009 av mosleth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå