Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre om venn eller noe mer?

Anbefalte innlegg

Okay, vel jeg har et lite spørsmål.

Jeg har vel blitt litt kjent med en jente i det siste, men problemet er at jeg ikke klarer helt å skjønne hvor jeg har henne, om hun enten er interessert i meg som i en venn eller mer.

Og jeg føler jeg har kommet til et point der jeg nesten må bare spørre henne om hun ser på meg som en venn eller noe mer.

Noen erfaringer eller forslag. De fleste jenter ville nok valgt å gå den "safe veien" når man putter det rett ut i luften, men det er vel ikke helt direkte heller.

Unnskyld for skrivefeil begynner å bli sent osv.

Takker for alle svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Og jeg føler jeg har kommet til et point der jeg nesten må bare spørre henne om hun ser på meg som en venn eller noe mer.

Nei! Du har ikke kommet til et point det du må spørre henne om slikt..

Du har kommet til et point hvor du må handle for å finne ut av det. Ta mye på henne, hold rundt henne, hold øyekontakten ekstra lenge, gå for kysset!

Har selv nådd dette point of no return selv et par ganger, og har driti meg veldig ut på å spørre henne, eller si hva jeg følte.. Det ender 9 av 10 ganger feil.

Stå på, lykke til, og husk at man må tørre å risikere å miste henne for å kunne få henne.. ;)

Lenke til kommentar

Nei! Du har ikke kommet til et point det du må spørre henne om slikt..

Du har kommet til et point hvor du må handle for å finne ut av det. Ta mye på henne, hold rundt henne, hold øyekontakten ekstra lenge, gå for kysset!

Har selv nådd dette point of no return selv et par ganger, og har driti meg veldig ut på å spørre henne, eller si hva jeg følte.. Det ender 9 av 10 ganger feil.

Stå på, lykke til, og husk at man må tørre å risikere å miste henne for å kunne få henne.. ;)

Word!

Jeg har også brent alle bruer ved å spørre sånn rett ut.. Det er det siste jeg kommer til å gjøre igjen for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...