Riot™ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har alltid vært før vi ble sammen. Man skal prøvekjøre en bil før man kjøper den, knawimean? Dog har jeg ikke hatt sex på ca. 3 mnd, så om jeg nå skal finne meg en og ha sex så bryr jeg meg ikke om det går noen dager eller uker. :!: Må få øvd opp junioren igjen. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Nå lyver du Seb! Første kvelden du liksom. Gikk iallefall ei uke, og sex er relativt! Endret 9. september 2009 av Inglebert Lenke til kommentar
Gjest bare min mening Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 første gang vi var alene sammen vi hadde kjent hverandre i ca 7mnd, flørtet endel på jobb, og snakket sammen på msn første gang en uke før. 2-3uker senere ble vi kjærester Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 To måneder. Kjæresten min ville omtrent med en gang vi ble sammen, men jeg ønsket å vente litt fordi det var min første gang. Ville ikke at det skulle være noe jeg angret på senere. Og det har jeg heldigvis ikke gjort Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ca en-to uke etter at vi startet å treffes hadde vi oss. Ca en uke etter det igjen ble vi kjærester. Hun forrige kjæresten var en FF først, og etter 2 mnd med knulling ble vi sammen. Lenke til kommentar
Gjest meg_bare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 5 dager etter at vi ble sammen. Ble kjærester bare etter at vi hadde kjent hverandre 3 uker da, men er fremdeles sammen :-) Og nå har det gått 20 mnd, og vi er samboere Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva teller som sex? Teller andre ting enn samleie? For da var det første kveldenvi møttes. Hvis ikke så er det andre gangen vi møttes. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Man vil jo teste bilen før man kjøper den.. Ikke hvis man ikke betaler for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå