Gjest Gutt15 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei, vet ikke helt hvordan jeg skal starte, men livet føles helt for jævlig ut nå. Ble kjent med en jente vinteren 2008. Vi har vært gode venner, har prøvd meg på henne en gang. Men hun avslo meg ganske "forsiktig". Har så vært bestevenner hele veien, men nå (for første gang, denne helgen) har hun blitt kjæreste med en gutt. Har hatt følelser for henne hele veien, og alltid stilt opp for henne; uansett. Det er nå veldig vanskelig for meg å akseptere dette, det føles som om livet mitt er ferdig. Gråter hele tiden, klarer absolutt ikke hverdagslige mål. Føler depresjon, sjalusi og tomhet. Hører på trist musikk og klarer absolutt ikke gjøre stort mye. Vi begge er på samme alder, 15 år. Har altså hatt veldig sterke følelser for henne hele veien, og nå kommer dette. Har ikke snakket med noen om dette, fordi det føles helt for jævlig ut. Har selv egentlig bare lyst til å rømme hjemmefra og leve alene en stund :| Hva bør jeg gjøre? -- Voksen gutt 15 Stavanger Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 PS: Vi går i samme klasse, noe som gjør det ENDA verre ved å glemme henne. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er utrolig vanskelig med kjærlighetssorg. Det beste er å prøve å glemme henne, det er veldig vanskelig, men det må til. Vær med venner (gutter) så mye du kan. Hvis du har en hobby som du brenner for kan det også være lurt å drive med denne, det hjelper deg til å komme deg litt bort fra verden. Lykke til! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Beklager at du har det slik. Det kan være vanskelig å tenke fremover i din situasjon. Men dessverre er det ikke så mye annet å gjøre. Men det er godt å høre at du har vært en god venn. Da har du mye å bygge på i senere forhold. Og hun har forhåpentlig vis ikke noe vondt å si om deg. Og du har fått god erfaring i hvordan man snakker med og omgås jenter. Det er noen ting som er stort sett sikkert for senere i livet. -Hvis du har et nogenlunde godt forhold til resten av familien så er forholdet livslangt. Så hvis du bruker tiden sammen med dem vil du gjerne få et enda bedre forhold til dem senere. Enda de ofte kan virke litt teite når man er 15. -hvis du blir sammen med noen når du er 15, er det stor sjanse for at dere ikke er sammen når dere er 25. Altså blir hun mest sannsynlig ledig igjen. Og hvem sin skulder skal hun gråte på da? -Hvis du bruker tiden på skolearbeid og trening vil du få bedre karakterer og bedre fysikk, noe som vil gi deg bedre jobb og bedre helse. Noe som damer ofte liker. Så hvis du venter en stund så blir hun nok ledig igjen, og hvis du i mellomtiden får en bra jobb/gode karakterer og en flott kropp så teller også det positivt, og siden du også allerede har vist at du kan være en god venn... Hvem vet. En stund borte fra en person kan også få en selv til å innse at det var kanskje ikke så fantastisk allikevel. Det er jo også greit å finne ut at den andre personen ikke føler det samme for deg tidligere, heller enn senere. Det finnes utrolig mange jenter, når man først tenker etter, og det er det lett å glemme når man er ung. Håper det går bra. Endret: skriveleif. Endret 6. september 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Takk for et meget godt svar. Kom gjerne med flere om det er andre brukere som vil si noe Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er viktig å huske på at verden ikke går under selv om det kan virke sånn. Istedet for å begrave seg i sine egne sorger er det bedre å fokusere på det positive i livet ditt. Jeg vet hva jeg prater om. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Finnes ikke noe fasit her, men gjelder å bedrive med noe du liker. Å sitte i kjelleren og høre på my chemical romance vil hvertfall ikke hjelpe. Greit å få det du har inne med en gang, men så må du komme deg videre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Bare gi faen rett og slett. Prøv å bli likegyldig til henne og gjør andre ting. Vanskeligere enn det høres ut, men når du kommer til det punktet blir ting betraktelig enklere. Endret 6. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå