Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nervøs når dama drar på byen

Gjest engstelig_gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig_gutt18

Hei!

Jeg har en kjæreste som jeg har vært i lag med i snart halvannet år nå, og vi har et flott forhold! Vi er åpne mot hverandre, har det morsomt sammen, har fantastisk sex og har det ikke minst utrolig bra sammen. Vi er begge 18 år.

Kort og greit, alt går som smurt bortsett fra når hun drar på byen alene (dvs uten meg). Jeg stoler 100% på henne i edru tilstand, men jeg vet at hun har vært litt løs på tråden tidligere når hun har drukket (før hun møtte meg), det var blant annet sånn jeg møtte henne ^^

Jeg får bestandig en litt rar følelse når hun drar ut, jeg vet innerst inne at hun aldri kommer til å flørte med noen eller gjøre noe dumt, men samtidig er jeg litt redd for hva som kan skje hvis hun blir så full at hun mister kontrollen over seg selv.

Har tatt dette opp med henne, og hun vet at jeg blir litt sjalu/engstelig når hun drar ut, noe hun erter meg litt for :p

Spørsmålene jeg har er egentlig;

Hvordan skal jeg forholde meg til dette videre? Skal jeg slutte å si noe om det og bare si at jeg stoler på at hun ikke gjør noe dumt, eller vil det at jeg slutter å bry meg få henne til å tro at jeg tar henne som en selvfølge?

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne kontrolltanken? Jeg hater meg selv litt når hun drar ut fordi jeg begynner å tenke på at hun drikker for mye og enten roter med en kis, blir så full at hun ikke kommer seg hjem og blir misbrukt eller det som verre er, og når tankene flyr blir jeg ofte enda mer redd og det blir bare en stygg sirkel.

Jeg kan jo selvfølgelig dra ut sammen med henne, men vi må da ha litt frihet fra hverandre, og jeg vil ikke kontrollere alt hun gjør, vi er begge veldig selvstendige mennesker.

Ble kanskje litt surrete dette, men jeg håper dere forstår og kan gi meg noen tips :)

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva. Av tidligere forhold så har jeg lært at det er best å bare gi faen.

La henne gå ut så mye hun vil, ikke bry deg. Er hun utro så er hun utro, og det er ingenting du kan gjøre da bortsett fra å slå opp.

Er i forhold selv, og denne filosofien har jeg fått nå. Har vært i drittforhold før hvor jeg hadde det som deg, og dama var utro til slutt. Derfor har jeg lært å ikke høre på sjalusifølelsene, bare drit i dem.

Til dama jeg har nå har jeg sagt at hun må danse og flørte så mye hun vil ute, jeg gjør det samme selv. Grensa går om hun kliner eller puler med en annen fyr. Da ryker hun lett. Og samme regel gjelder for meg. Enkelt og greit.

Husk, dama de er sikkert kjekk hun, men hun er den ikke eneste jenta i verden. Går forholdet i dass så er det bare å finne ei ny ei :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art.

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...