Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei. fekk meg den nye SE W995 idag, men er ikkje nøgd. Ein ting er at videofunksjonen funkar ikkje 100%, 1'tasten lagar ein rar lyd, som om eg trykkjer på to knappar, og dekselet er litt laust, slik at når eg held i mobilen, føles det ut som om eg dyttar dekselet inn mot batteriet. Har eg rett til å sende den inn og få eit sama produkt? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du har to valg; reklamere eller angre. Om du bruker angreretten din så sender du varen inn og får tilbakebetalt kjøpssummen. Husk at for å kunne gjøre dette så må du gi beskjed til selger om dette innen 14 dager, varen må ikke ha vært tatt i bruk som din egen og den må kunne leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde. Alternativ to er å reklamere. Da henvender du deg til Komplett, forklarer problemene dine og sier at du vil reklamere på produktet. Så sendes mobilen inn til Komplett(og evnt videre til verkstedet) hvor feilen/manglene vil bli vurdert/stadfestet. Så vil de enten reparere mobilen, bytte med en tilsvarende(ikke nødvendigvis fabrikkny) eller heve kjøpet. Mest sannsynlig nr 1 eller nr 2. Lenke til kommentar
what_no2000 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Du har to valg; reklamere eller angre. Ved angrerett trenger du ikke å oppgi noen grunn (du angrer rett og slett på "fjernsalg" kjøpet), mens ved reklamasjon må du oppgi hvilken feil (mangel) produktet har. Merk at du ved angrerett selv må dekke returutgifter, mens ved reklamasjon så skal selger dekke alle dine utlegg ved retur. Endret 6. september 2009 av what_no2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå