Perrern Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nå fylte jeg 18 år for ca 20 minutter siden, så syntes jeg fortjente et gledesutbrudd =D 18 år Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Tusen takk Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du får løpe inn på rommet til foreldrene dine i Cosmo Cramer style og si: Dere har ikke en dritt og si lenger! Jeg går ut og tenner på postkassa til naboen! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Du får løpe inn på rommet til foreldrene dine i Cosmo Cramer style og si: Dere har ikke en dritt og si lenger! Jeg går ut og tenner på postkassa til naboen! Sorry. høres gøy ut, men det blir bråk av sånt også er jeg ikke den typen XD Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Haha. gratulere med dagen/natten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Da sier også admin grattis. Lev livet videre med vett og forstand.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Skal prøve. takk alle sammen men nå stikker jeg å legger meg, skal ha familie selskap i morgen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da sier også Bruker grattis. Lev livet videre med vett og forstand.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg vil også gratulere så meget med dagen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Tusen takk alle sammen. Desverre er det søndag, så jeg kan ikke symbolsk gå bort til butikken å kjøpe meg noe alkohol, men det er greit Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gå på en pub da Grattis Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 gratulerer med overstått mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå