Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many


MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er oktober ja. Nå får dere skjerpe dere folkens! DET GÅR ANN Å LESE MED ØYA OPPE!?

 

:love:

 

Men,

 

Vi treffes på lørdagen. Noen i mot dette? Så synes ikke og lørdag er vedtatt.

 

Vi møter på torget. Noen i mot dette? Så synes ikke og torget er vedtatt.

 

Vi spiser på stedet jeg ikke husker navnet på. Noen i mot dette? Så synes ikke og stedet jeg ikke husker navnet på er vedtatt.

 

Vi bowler før maten. Noen i mot dette? Så synes ikke og bowle pwnage før maten er vedtatt.

Lenke til kommentar

Flott, da er det nesten helt sikkert at jeg kan være med. Stedet heter forresten Jonas B. Gundersen og har gode pizzaer og store bord (og lokaer/rom på bestilling). Ligger jo rett ved torget, så på en måte er det litt dumt å møtes på torget, gå til bowlingen og så gå tilbake til torget, men vi klarer vel gåturen? :)

Lenke til kommentar

Ja, det burde vi virkelig klare. Jeg gikk fra Lysaker til min mor midt på natten for noen dager siden med 38,5 i feber uten jakke. Det er litt over en mil.. Så en liten gåtur rundt i Drammen klarer dere folkens!

 

Jeg ringer og bestiller baner o.l. om noen dager. Må bare vite hvor mange som garantert vil være med på bowlingen. For sikkert noen som ikke vil spille. Jeg er jo så heldig at jeg fortsatt har sko fra forrige gang jeg bowlet der :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...