Lemon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 WHAT SNAKKER VI OM SEPTEMBER? Hælvete. I'm out. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hæ, er det ikke oktober? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Åja. Jeg som blingser igjen med andre ord. :o Jammen da skal jeg prøve å komme, med mindre jeg jobber. ^^ Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 er det oktober eller september ? Nå ble jeg forvirra... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det er oktober ja. Nå får dere skjerpe dere folkens! DET GÅR ANN Å LESE MED ØYA OPPE!? Men, Vi treffes på lørdagen. Noen i mot dette? Så synes ikke og lørdag er vedtatt. Vi møter på torget. Noen i mot dette? Så synes ikke og torget er vedtatt. Vi spiser på stedet jeg ikke husker navnet på. Noen i mot dette? Så synes ikke og stedet jeg ikke husker navnet på er vedtatt. Vi bowler før maten. Noen i mot dette? Så synes ikke og bowle pwnage før maten er vedtatt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sorry, bare jeg som ble forvirret da det ikke sto noen måned i pollen. My bad. Stedet heter Jonas B(eller P?) Gundersen btw. Og ligger midt på torget. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Og vi møtes klokka 2? I så fall er jeg med. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det virker slik på det nåværende tidspunktet ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fint, flott, alles gut. Jeg er med. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Flott, da er det nesten helt sikkert at jeg kan være med. Stedet heter forresten Jonas B. Gundersen og har gode pizzaer og store bord (og lokaer/rom på bestilling). Ligger jo rett ved torget, så på en måte er det litt dumt å møtes på torget, gå til bowlingen og så gå tilbake til torget, men vi klarer vel gåturen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er da ikke veldig langt å gå til bowlingen heller. Og for de nerdene som måtte være late, så går det buss hvert 20. min på lørdager. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det virker slik på det nåværende tidspunktet ja. Good shizzzzzzzzl. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er 18 års-grense fra kl 20 på bowlinga, bare sånn til info vis dere skulle ta mat først. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Ja, det burde vi virkelig klare. Jeg gikk fra Lysaker til min mor midt på natten for noen dager siden med 38,5 i feber uten jakke. Det er litt over en mil.. Så en liten gåtur rundt i Drammen klarer dere folkens! Jeg ringer og bestiller baner o.l. om noen dager. Må bare vite hvor mange som garantert vil være med på bowlingen. For sikkert noen som ikke vil spille. Jeg er jo så heldig at jeg fortsatt har sko fra forrige gang jeg bowlet der :!: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mulig jeg tar meg en tur. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet fortsatt ikke. Skal i bursdag til to venner den dagen. Så jeg tror ikke jeg kommer. Hadde vel tidenes laveste score forrige gang jeg var og bowlet for noen uker siden også Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Da får du finne ut om du skal eller ikke; for melder du deg ikke av, jeg har bestilt bane o.l. til deg kommer det regning i posten. Men dumt hvis du ikke får blitt med. Kjekkere når det er med en del. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har aldri meldt meg på, så jeg kan ikke melde meg av Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du har bestilt allerede? Jeg vurderer om jeg skal delta. Må først ordne langfri den helga og fikse flybillett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er godt mulig jeg har en soveplass btw. Om man ikke har noe i mot å dele en 120 seng. Både gutter og jenter er velkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg