Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many


MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er et åpen treff FVL, så det er nok bare å møte opp. Forumtreff er alltid kos, så det er synd det ser ut som om jeg ikke får vært med denne gangen. Synd når det endelig er et i Drammen.

 

 

Fantastisk! Om alt klaffer er jeg å se på treffet! Synd at det ser ut som det ikke passer for deg, men det blir sikkert flere treff! :)

 

Mest sannsynlig er det alltid noen som ikke kan, uheldig nok.

 

Det er synd at det ikke alltid passer for alle, men sånn er det. Spent på å se hvor mange som faktisk stiller opp derimot. Har flere ganger vært slik at mange ikke møter opp når det er "the real thing", men vi satser på så mange som mulig!

Lenke til kommentar
Så det er du som bestemmer datoen? Det var jo veldig lite kewlt. Du kan ikke få satt opp en poll med et valgalternativ mann, det blir for dumt. Dessuten, om du har vært på forumtreff før veit du dette, 12stk er ikke mange. Vi har pleid å være langt flere.

Så klart kan jeg det. Det fungerte helt fint, som du sikkert her lagt merke til. Har du et problem med dette ser jeg helst at du sender meg en mail så vi slipper spammingen din i tråden. Ja, jeg har bestemt datoen. Dette fordi ingen andre tok seg bryet med å komme med et forslag. Ja, på treffene i Oslo har det pleid å være mange flere. Det har også vært færre jf. Milanjos kommentar jeg kommenterer nedenfor dette.

 

12 er i alle fall bedre enn 2/3. :whistle:

Helt klart. Selvom det var koz å treffe dere den lille stunden jeg kunne være tilstede ^^

 

MSg spurte også om folk kunne komme med dato forslag tror jeg. Men siden ingen svarte, satte han vel opp en selv. Noen må jo ta intiativ.

Det medfører riktighet

 

Men hva er poenget med en poll når det er et valgalternativ? De burde ha satt opp flere. Folk kan jo ikke stemme på annet. Start en ny poll med flere helger, så hjelper det litt, ellers er pollen urelevant. Da kunne han jo kun ha skrevet "treffet blir 24 eller 25."

 

edit:

Hvorfor er ikke fredagen skrevet opp?

Hva er poenget med å whine så jævlig? Hadde du kommet med forslag til datoer når jeg etterspurte det første gangen, som faktisk er ganske lenge siden, hadde du sluppet å whine fordi du nå må feire bursdagen din i stedet for å være med på forumtreffet. Hvorfor fredagen ikke er skrevet opp? Fordi jeg ikke ville foreslå det som en dag vi skulle ha treff; folk er slitne etter en lang uke og vil hjem og slappe av og kose seg litt før man skal treffe hyggelige folk og muligens deg selv for bowling og mat. Nok en gang; hadde du kommet med forslag til datoer hadde du sluppet dette Nyhus. Å starte en ny poll nå når 12 stykker har sagt at dette er en helg som passer ser jeg ingen grunn til. Dette er ikke som Norges «nei til EU» hvor du kan holde avstemning til du får ønsket resultat.

 

Han skrev vel ett alternativ, for da kan folk stemme hvis de kan... Siden folk var så trege med å gi datoer, så ble det sånn. Intiativ..

Takk.

 

Det ville fortsatt være langt bedre å kjøre flere alternativer, eller i det minste ta med fredagen. Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke er med i pollen, men at søndagen er det.

 

edit:

Misforstå meg rett, initiativ er vel og bra, men en burde gjøre det på rett måte. Et valgalternativ er ingenting. Det burde i det minste vært satt opp to forskjellige helger, slik at også de som ikke kan 24/25 kan stemme fram noe. En fryktelig urettferdig poll.

Urettferdig fordi du ikke gadd å komme med forslag til en dato når du hadde sjansen? Slik er livet. Jeg har stemt høyre de to siste valgene, men Jens sitter like fordømt like vel.

(bare jeg som begynner å bli drit lei av å gjenta at det bare var jeg som gadd å komme med forslag til en dato og dermed fikk det "ærefulle" vervet med å "velge" dato..?)

post-120628-1253139365_thumb.jpgpost-120628-1253139505_thumb.jpg

 

 

Hei!

 

Har ikke vært så veldig aktiv på forumet de siste månedene, men kunne godt tenke meg å være med på et forumtreffet da jeg bor i drammen selv, og syntes det hadde vært artig å treffe andre fra forumet. Tilhører de såkalte "shitkidsa", men håper ikke dette medfører noe problem.

 

Når det gjelder datoer er det vel fritt fram for min del, det meste passer. Hadde vært flott om folk ble enige om møtested og dato etterhvert (mange trekker seg når dette kommer frem) så det ville vært greit å få dette på plass så fort som mulig? Selv er vel både bowlingen ved maxi, og/eller en tur på jonas. b. gundersen/peppes/ noe lignende et godt alternativ (regner med dere gjør det mulig for oss som er under den kriminelle lavalderen å være litt med).

Dere som absolutt skal drikke kan vel strengt tatt ta et par flasker senere på kvelden eller i harmoni med oss shitkidsa (rollemodeller?).

 

Uansett, har sendt pm til Msg som planlegger (?) dette for deltagelse.

 

Ser frem til treff om dere ikke har imot en ekstra?

Du er hjertelig velkommen! Gleder meg til å treffe det! Jeg for min del klarer meg fint med en flaske øl (hvis jeg i det heletatt skal ha noe), og som alle vet så drikker ikke jeg hvis HaterDiskus drikker.

 

Møtested o.l. kommer jeg tilbake til nærmere treffet.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Bra du tar regien Mathias ;) Ble vel bevisst at man må være litt nazi for å få folket å komme på treff... bare se på HW fotball, var klart flertall den dagen det ble stemt.. men kom bare 4 fordi folk glemte bort treffet pågrunn av for lang planlegging... Jeg er utrolig godt fornøyd med datoen, og gleder meg til treff i Drammen!

Lenke til kommentar
Nyhus: sånn er livet. Jeg jobbet lenge med det innlegget der..

Jeg var ikke sarkastisk mann, haha. Det var et smud svar. Bildene made the post.

I know. Jeg er ganske god. Bildene ble valgt med stor omhu.

 

MSg: Flervalg på enkelte av de? Tid, sted o.l.? Evt noen "samme for meg"

Flervalg? Why? Så folk kan møte kl 16:00 OG 17:00? Så man kan treffes på torget OG på stasjonen for så å spise på Peppes OG på kebaben? Dette gir ingen mening. Gal manns ralling..

 

Poll endret så smått etter whining fra Adrian.

 

 

:love: *wheelman 4 life* :love:

 

Lenke til kommentar

Er vel ikke store vitsen med et veldig sent treff, stemte selv 16.11 (et hardt valg mellom det og 16.00), og med tanke på at det vel er noe klubb greier med aldersgrense på bowlingen etter 22? er det vel en fordel å få gjort ting litt tidligere. I tillegg er det vel for de yngre litt greiere med en litt tidligere tidspunkt, så kan heller gutta som vet hvordan å drekke, ta seg en tur på by'en etter midnatt eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...