Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ikke gidd å spise på Fellini (rett over kinoen) hvertfall. Vi var der med 30 stk fra jobb for noen uker siden, og servicen var helt håpløs. Eller dvs, de gjorde så godt de kunne, men greide ikke lage rettene til riktig tid. Så man fikk biffen sin og måtte vente 20 minutter til på fløtegratinerte poteter (og da var jo maten blitt kald/spist opp allerede), de mixa opp dessertene..så nesten for meg en Hellstrøm-episode på kjøkkenet der. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Spørs vel på hvor mange vi blir. Men det finnes jo nok av koselige steder å spise i Drammen. Datoen ble vel bare satt opp av MSg. Dog enig i forslaget + at tidligere erfaringer viser at ting sjeldent går som det skal om ting skal avstemmes hele tiden. Bestemme dato, sted osv. Og be folk melde seg på etterpå fungerer generelt sett bedre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fins det ikke en annen dato som passer for alle? Hadde vært fint å ha med Nyhus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror det er fordi ingen andre har kommet med forslag. Men er ikke sikker.. Da stemmer jeg for helga etter. Fins det ikke en annen dato som passer for alle? Hadde vært fint å ha med Nyhus. \o/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sånn det blir når ingen tar ansvar og alle bare skal "bli enig" om alt. Da blir ingen enige til slutt. Noen må ta styring og si "den dagen blir det, basta". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fins det ikke en annen dato som passer for alle? Hadde vært fint å ha med Nyhus. Neiii a. Han virker som en kjip kuk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sånn det blir når ingen tar ansvar og alle bare skal "bli enig" om alt. Da blir ingen enige til slutt. Noen må ta styring og si "den dagen blir det, basta". Vel. I følge førsteposten så er det jo MSg og meg som har styringen, så i så fall må det vel bli en avgjørelse oss i mellom? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Tror det er fordi ingen andre har kommet med forslag. Det medfører riktighet. Endret 15. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Hvorfor er det kun et valgalternativ? Datoen fungerer ikke for meg, da jeg har bursdag 24. og tenkte å feire den hjemme. Fordi ingen andre har tatt seg bryet med å komme med en dato. Tror det er fordi ingen andre har kommet med forslag. Men er ikke sikker.. Korrekt. Fins det ikke en annen dato som passer for alle? Hadde vært fint å ha med Nyhus. Da burde han ha kommet med et forslag om dato tidligere. Tolv stykker ønsker denne datoen, og at Nyhus ikke kan denne dagen er ikke noe vi kan ta hensyn til. Hvis han velger å feire sin bursdag denne dagen vil jeg velge å sitere en velkjent person og si «det er han som går glipp av oss og på ingen måte vi som går glipp av ham.» Da stemmer jeg for helga etter. Stem til krampa tar deg. Det hjelper nok fortsatt lite. Sånn det blir når ingen tar ansvar og alle bare skal "bli enig" om alt. Da blir ingen enige til slutt. Noen må ta styring og si "den dagen blir det, basta". Jeg satser på at du mener at å bestemme seg for 24. - 25. var en korrekt avgjørelse? Fins det ikke en annen dato som passer for alle? Hadde vært fint å ha med Nyhus. Neiii a. Han virker som en kjip kuk. Knis. Så, tolv stykker har sagt de ønsker denne dagen. Da anser jeg datoen for bestemt etter at jeg har snakket med Milanjo først. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sånn ja. Kan ikke la en person rive det ned for de andre 12 som kan den dagen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sånn ja. Kan ikke la en person rive det ned for de andre 12 som kan den dagen. Det er jeg enig i! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fins det ikke en annen dato som passer for alle? Hadde vært fint å ha med Nyhus. Neiii a. Han virker som en kjip kuk. /kutt kutt Da stemmer jeg for helga etter. Stem til krampa tar deg. Det hjelper nok fortsatt lite. Så det er du som bestemmer datoen? Det var jo veldig lite kewlt. Du kan ikke få satt opp en poll med et valgalternativ mann, det blir for dumt. Dessuten, om du har vært på forumtreff før veit du dette, 12stk er ikke mange. Vi har pleid å være langt flere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 12 stykker er da en del når du ser hvor vi skal arrangere treffet! 12 av 13 som har stemt kan den datoen, regner med at flere enn deg hadde klagd viss de ikke kunne gjort det på den datoen. Regner med at jeg får dratt med meg CampinCarl også (ettersom at treffet arrangeres i Buskerud) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 12 er i alle fall bedre enn 2/3. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 MSg spurte også om folk kunne komme med dato forslag tror jeg. Men siden ingen svarte, satte han vel opp en selv. Noen må jo ta intiativ. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stemmer det. Og forhåpentligvis blir ikke dette det siste treffet i Drammen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) MSg spurte også om folk kunne komme med dato forslag tror jeg. Men siden ingen svarte, satte han vel opp en selv. Noen må jo ta intiativ. Men hva er poenget med en poll når det er et valgalternativ? De burde ha satt opp flere. Folk kan jo ikke stemme på annet. Start en ny poll med flere helger, så hjelper det litt, ellers er pollen urelevant. Da kunne han jo kun ha skrevet "treffet blir 24 eller 25." edit: Hvorfor er ikke fredagen skrevet opp? Endret 16. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
tNy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Han skrev vel ett alternativ, for da kan folk stemme hvis de kan... Siden folk var så trege med å gi datoer, så ble det sånn. Intiativ.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Det ville fortsatt være langt bedre å kjøre flere alternativer, eller i det minste ta med fredagen. Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke er med i pollen, men at søndagen er det. edit: Misforstå meg rett, initiativ er vel og bra, men en burde gjøre det på rett måte. Et valgalternativ er ingenting. Det burde i det minste vært satt opp to forskjellige helger, slik at også de som ikke kan 24/25 kan stemme fram noe. En fryktelig urettferdig poll. Endret 16. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei! Har ikke vært så veldig aktiv på forumet de siste månedene, men kunne godt tenke meg å være med på et forumtreffet da jeg bor i drammen selv, og syntes det hadde vært artig å treffe andre fra forumet. Tilhører de såkalte "shitkidsa", men håper ikke dette medfører noe problem. Når det gjelder datoer er det vel fritt fram for min del, det meste passer. Hadde vært flott om folk ble enige om møtested og dato etterhvert (mange trekker seg når dette kommer frem) så det ville vært greit å få dette på plass så fort som mulig? Selv er vel både bowlingen ved maxi, og/eller en tur på jonas. b. gundersen/peppes/ noe lignende et godt alternativ (regner med dere gjør det mulig for oss som er under den kriminelle lavalderen å være litt med). Dere som absolutt skal drikke kan vel strengt tatt ta et par flasker senere på kvelden eller i harmoni med oss shitkidsa (rollemodeller?). Uansett, har sendt pm til Msg som planlegger (?) dette for deltagelse. Ser frem til treff om dere ikke har imot en ekstra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg