Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert listen nå. Er det noen feil på den så får dere hyle ut.

Er det bowling som blir greia? Når på dagen blir dette? Og ikke minst hvilken dag? Noen som har noen datoer de ønsker å foreslå?

Jeg skal leke med Aids tidligere på dagen anyways, og får kanskje med søtsak1 til Drammen også.

Datoer jeg ikke kan:

19. september

17.-18. oktober

24. desember

Til Nyhus og Ziuuung; kan dere ta uenighetene deres et annet sted? Jeg for min del begynner å bli ganske lei dere begge. Tar ingen side, men ser bare ingen grunn til å ta dette her. Ta det på pm eller et annet sted her på korrupsj.. diskusjon.no

Lenke til kommentar

jeg har ryddet litt i tråden. hold gørra deres utenfor forumet.

på treffene som har vært i Oslo har det vært et "voksenbord" for de over 18 og et "barnebord" for de under 18. på den måten kan folk som vil, og er gamle nok, drikke det de måtte ønske av øl/rusbrus/etc. dette bør ikke være for vannskelig å gjøre i Drammen.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Knall. 24. - 25. oktober ligger ann til å valget, så da ser det ut som om dette er helgen vi velger.

(Nettopp hjemme fra legevakten hvor jeg fikk påvist en idiotiskt kraftig innfluensa; nei, ikke grisesnue.. Så jeg skal ligge brakk noen dager hos min mor..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...