theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tja. Kan vel sikkert bli med siden jeg er stuck i drammen for en periode. Spørs litt når det blir, riktig nok. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg synes personlig at diskusjonen om hvorvidt det er mulig å drikke alkohol er litt lite relevant i forhold til treffets hovedhensikt; treffe andre forumbrukere og kanskje bli bedre kjent med hverandre. Men for all del.. Steder som har aldersgrense utgår (i hvertfall i begynnelsen, hva folket gjør utover kvelden er opp til hver enkelt) i og med det kommer folk som ikke har fylt 18 enda. Min mening hvertfall. Hva mat angår har ikke jeg noen store planer om å betale flere hundre kroner for mat. Jeg foreslår at man treffes på f.eks en pizzasjappe eller tilsvarende hvor de har akseptabel mat og det ikke er for bråkete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Eller vi kan være hjemme hos noen og heller bestille pizza? Men da mener jeg ikke min crib. Den blir for liten. Alt for liten. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tro meg, Milanjo's crib er altfor liten! Den er mindre enn rommet mitt hjemme hos mor, men koselig er det da der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Men akk, du bor jo ikke i Drammen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sant.. Men jeg skal delta på treffet fordet! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er jo en fantastisk flott pizzeria ved Shell da. Billig pizza, og den er god og svæææær. Tipper MSg blir mett. Og de har 0,5 for 55 kroner. Yay. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 "Pizzahuset", der jeg og Mads skulle møte deg for et par uker siden, Ida? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Korrekt! Og der fikk du øl til det nesten rant over i glasset. Endret 9. september 2009 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Da er jeg lei av å vente, men her er jeg, og jeg er med! Endret 9. september 2009 av Kuk-i-Scooter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Å kalle det en pizzarestaurant er vel å overdrive, men de har god pizza til en grei pris. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg bor i Drammen og vil gjerne være med. Personlig syntes jeg at vi skal ta dette "treffet" en dag til sommeren (evt før vinteren) siden det er mye enklere for folk å komme seg rundt på sommertidene. Ang. møtested foreslår jeg at vi tar et sted hvor alle kan komme inn (siden jeg straks er 17 år, vil det bli kjedelig for meg og alle andre under 18, hvis vi ikke får være med). Det er også en fordel at vi finner et sted hvor det er plass til alle som ønsker å være med. På små trange pizza-resturanter blir det fort trangt og dyrt, derfor anbefaler jeg at vi finner feks et enkelt lokale som vi kan leie. Da kan vi bestille pizza, øl, brus, you name it.. Hvis noen lurer på noe ang "Drammen" er det bare å spørre, siden jeg er lommekjent der Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg bor i Drammen og vil gjerne være med.Personlig syntes jeg at vi skal ta dette "treffet" en dag til sommeren (evt før vinteren) siden det er mye enklere for folk å komme seg rundt på sommertidene. Ang. møtested foreslår jeg at vi tar et sted hvor alle kan komme inn (siden jeg straks er 17 år, vil det bli kjedelig for meg og alle andre under 18, hvis vi ikke får være med). Det er også en fordel at vi finner et sted hvor det er plass til alle som ønsker å være med. På små trange pizza-resturanter blir det fort trangt og dyrt, derfor anbefaler jeg at vi finner feks et enkelt lokale som vi kan leie. Da kan vi bestille pizza, øl, brus, you name it.. Hvis noen lurer på noe ang "Drammen" er det bare å spørre, siden jeg er lommekjent der Blir nok litt dyrt å leie lokale og vi hr klart å presse inn flere forumtøser på et sted enn påmeldte her, men jeg sier igjen at Lizzies er et flott sted å kose seg å spise pizza og de som ikke vil ha pizza kan evt. bestille noe annet fra deres meny. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg bor i Drammen og vil gjerne være med.Personlig syntes jeg at vi skal ta dette "treffet" en dag til sommeren (evt før vinteren) siden det er mye enklere for folk å komme seg rundt på sommertidene. Ang. møtested foreslår jeg at vi tar et sted hvor alle kan komme inn (siden jeg straks er 17 år, vil det bli kjedelig for meg og alle andre under 18, hvis vi ikke får være med). Det er også en fordel at vi finner et sted hvor det er plass til alle som ønsker å være med. På små trange pizza-resturanter blir det fort trangt og dyrt, derfor anbefaler jeg at vi finner feks et enkelt lokale som vi kan leie. Da kan vi bestille pizza, øl, brus, you name it.. Hvis noen lurer på noe ang "Drammen" er det bare å spørre, siden jeg er lommekjent der Vi bruker da ikke et år å planlegge dette! Da ender det med at flere glemmer det, og ikke kan! Kan godt ha et treff da også, for all del... men dette skal arrangeres i nærmeste fremtid! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kan vi ikke alle invadere enellerannens bosted, da? Har jo fungert før, har det ikke..? Også lager vi taco and shizzle Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 I nødsfall stiller jeg stiller mitt sted til disp. for nach for de som orker 20min med tog og ønsker å dele på en taxiregning. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Oslo, kongsberg eller noe det her eller? Lenke til kommentar
Syd Barrett Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Horten. Noen folk har har vært hos meg før, og det har da gått rimelig bra. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ahh.. Har noen bekjente fra Horten / Tønsberg. Vært en del ute i Horten da noen venner av meg fra Drammen står vakt på Comeback der. Alltid like dødt der. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Syd's crib er awesome til festligheter som dette Sist var vi 8 personer (?), og det gikk kjempebra Endret 10. september 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg