Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes personlig at diskusjonen om hvorvidt det er mulig å drikke alkohol er litt lite relevant i forhold til treffets hovedhensikt; treffe andre forumbrukere og kanskje bli bedre kjent med hverandre. Men for all del..

Steder som har aldersgrense utgår (i hvertfall i begynnelsen, hva folket gjør utover kvelden er opp til hver enkelt) i og med det kommer folk som ikke har fylt 18 enda. Min mening hvertfall.

Hva mat angår har ikke jeg noen store planer om å betale flere hundre kroner for mat. Jeg foreslår at man treffes på f.eks en pizzasjappe eller tilsvarende hvor de har akseptabel mat og det ikke er for bråkete.

Lenke til kommentar

Jeg bor i Drammen og vil gjerne være med.

Personlig syntes jeg at vi skal ta dette "treffet" en dag til sommeren (evt før vinteren) siden det er mye enklere for folk å komme seg rundt på sommertidene.

Ang. møtested foreslår jeg at vi tar et sted hvor alle kan komme inn (siden jeg straks er 17 år, vil det bli kjedelig for meg og alle andre under 18, hvis vi ikke får være med).

Det er også en fordel at vi finner et sted hvor det er plass til alle som ønsker å være med. På små trange pizza-resturanter blir det fort trangt og dyrt, derfor anbefaler jeg at vi finner feks et enkelt lokale som vi kan leie. Da kan vi bestille pizza, øl, brus, you name it..

Hvis noen lurer på noe ang "Drammen" er det bare å spørre, siden jeg er lommekjent der ;)

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg at vi skal ta dette "treffet" en dag til sommeren (evt før vinteren) siden det er mye enklere for folk å komme seg rundt på sommertidene.

Ang. møtested foreslår jeg at vi tar et sted hvor alle kan komme inn (siden jeg straks er 17 år, vil det bli kjedelig for meg og alle andre under 18, hvis vi ikke får være med).

Det er også en fordel at vi finner et sted hvor det er plass til alle som ønsker å være med. På små trange pizza-resturanter blir det fort trangt og dyrt, derfor anbefaler jeg at vi finner feks et enkelt lokale som vi kan leie. Da kan vi bestille pizza, øl, brus, you name it..

Hvis noen lurer på noe ang "Drammen" er det bare å spørre, siden jeg er lommekjent der ;)

Blir nok litt dyrt å leie lokale og vi hr klart å presse inn flere forumtøser på et sted enn påmeldte her, men jeg sier igjen at Lizzies er et flott sted å kose seg å spise pizza og de som ikke vil ha pizza kan evt. bestille noe annet fra deres meny.

Lenke til kommentar

Vi bruker da ikke et år å planlegge dette! Da ender det med at flere glemmer det, og ikke kan! Kan godt ha et treff da også, for all del... men dette skal arrangeres i nærmeste fremtid!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...