Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg er ikke klar for å dra med shitkids inn på steder de ikke hører hjemme. Spesielt ikke om de freser på med falsk id. Da får vi heller dra et sted hvor de faktisk har lov å komme inn.

What he said!

Lenke til kommentar
Jeg har litt på følelsen at jeg bor i feil landsdel...

Aww - Jeg vil ha deg med på treffet! Kommer du skal jeg spandere pizza på deg :love:

Aldersgrense på treffet?

Samme som på TG; gammel nok til å passe på deg selv.

Holder til i Drammen skjønner du! Hadde vært morsomt å møte noen folk som går ann å prate med, regner også med at noen av dere har jobb som kan veilede meg litt mer innen utdanning ^^

Kommer vel ikke inn på noe utested, men har fake legg og hadde vært chill å pilse litt ;D

Hvis du flasher falskt leg i nærheten av meg under treffet blir det anal penetrering. And boy do I like anal penetration. Gjør meg ikke noen ting ellers så lenge jeg ikke er innvolvert, men siden dette er et arrangement hvor det er åpent for umyndige personer o.l. blir dette for teit. Er det snakk om å pilse får vi heller da det i private omgivelser hos noen eller et sted hvor det er 18-årsgrense. Man kan jo drikke øl på Peppes også.

Jeg er ikke klar for å dra med shitkids inn på steder de ikke hører hjemme. Spesielt ikke om de freser på med falsk id. Da får vi heller dra et sted hvor de faktisk har lov å komme inn.

Hair hair! Hmm, hear hear!

Lenke til kommentar
Det er aldersgrense på Bowling1 litt utpå kvelden i helgene tror jeg. Er vel 18.

Jeg kan ta meg av alle formaliteter med slike ting når vi bare finner en dag.

Til ca. ti millioner kroner pilsen. Og da er det snakk om 0.4l, 0.5l koster endel mer igjen ja. Forbanna blodsugere.

Ja, vet det. Det var bare for å komme med et eksempel på at det går ann å få kjøpt seg en øl et sted hvor det ikke er 20/23/25-årsgrense.

vi gå på Peppes, da?

Så klart ikke. Les tidligere svar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...