Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Småkrangling?

Om det er meg du tenker på, ikke bekymr deg. Så lenge folk er hyggelig mot meg er jeg hyggelig mot de enten jeg liker de eller ikke. Eirik/Heilage er et godt eksempel på det, hadde krangla masse med han på forumet, men på treffet(første vi var på samtidig) endte det med at han kom bort, spanderte en pils på meg, klappa meg på skuldra og sa "dæven, du ekke like drittsekk i virkeligheten jo" og nå er vi buddies. Han tok riktignok feil, jeg er like drittsekk så lenge jeg har noe å være drittsekk for. Men jeg regner med det ikke kommer til å være noe problem i morra. Msg har alt sagt han er en greiere kar i det virkelige liv og jeg kommer mest trolig til å være fornøyd pga bursdag.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Som jeg har tidligere har sagt til MSG får jeg ikke muligheten til å være med på forumtreffet grunnet familie årsaker, men jeg ser at det kanskje blir en åpning for meg til at jeg kanskje kan stikke innom. Men det er en ting jeg lurer på, er det noen timeplan for hva som skjer fra da til da slik at jeg kan se hvor mengden befinner seg om jeg skulle ha muligheten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Snip

For å ha det avklart så er jeg ikke urolig eller noe, altså. :wee: Jeg forstår jo at om folk hadde krangla på treffene også hadde de nok fort blitt upopulære, og jeg tror egentlig at det er noe gøtt i alle, for å si det så idealistisk. Jeg har selv møtte et par stykker fra forumet, og de er knall folk, alle som en.

Lenke til kommentar
Jeg har selv møtte et par stykker fra forumet, og de er knall folk, alle som en.

Samme har jeg opplevd. Fortsatt, dessverre egentlig, ikke møtt noen som er like tøffe i trynet på treff som de er på forumet. Synd folk absolutt skal måtte leke kjekkas over nettet, men fin de oppfører seg som folk på treffene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...