Gå til innhold

Forumtreff Drammen; the first of many

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om folk er keen på forumfest, kan de få ta forumfesten etter at vi som ikke er gamle nok til å drikke, har fått vært med på det vanlige treffet først. Slik det alltid pleier å være. :)

Ikke vær så partypooper da halvor.

Ikke ifølge MSg.

I følge avstemninga så gjorde den det. 11 mot 10. Eller tok dere "målingen" før babshappa tok ledelsen?

Lenke til kommentar
Eivind: Du har jo slutta å være en kjip kuk. Noen må ta over rollen. :)

Frykt ikke, jeg kommer til å være en kjip kuk så lenge jeg lever.

et treff skal være sosialt og det blir ikke mer sosialt enn rundt et matbord

Er enig i at treff skal være sosiale, men det er ikke like nødvendig med "alle rundt bordet"-sosialt etter at alle har vært supersosiale og spilt bowling sammen 5 minutter før det skal spises. Men om avstemningen ble avsluttet med noe annet enn babnamnam i ledelsen er det greit nok.

edit:

Jeg synes vi burde arrangere en heftig bursdagssang for meg under bowlinga btw.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Eivind: Du har jo slutta å være en kjip kuk. Noen må ta over rollen. :)

Frykt ikke, jeg kommer til å være en kjip kuk så lenge jeg lever.

et treff skal være sosialt og det blir ikke mer sosialt enn rundt et matbord

Er enig i at treff skal være sosiale, men det er ikke like nødvendig med "alle rundt bordet"-sosialt etter at alle har vært supersosiale og spilt bowling sammen 5 minutter før det skal spises. Men om avstemningen ble avsluttet med noe annet enn babnamnam i ledelsen er det greit nok.

edit:

Jeg synes vi burde arrangere en heftig bursdagssang for meg under bowlinga btw.

Kan jo bestille bowling bursdag :lol:

Pakke 2:

2 serier bowling med sko. Hamburger, pommes frites, brus og is. Overraskelse til bursdags barnet. Pris pr. person kr.165,-

Pakke 3:

2 serier bowling med sko. Pizza, brus og is. Overraskelse til bursdags barnet. Pris pr. person kr.165,-

:lol:

Lenke til kommentar

Jeg akter ikke å høre noe på pollen. Som dere ser så er det en del flere stemmer enn det er deltagere på treffet. Pollen må dø. Desuten ble Pizzasjappa bestemt lenge før pollen ble korruptert.

Bowlingen er bestilt.

Jeg har fikset navneskilt til meg selv btw :!: Se etter en halvforvirret homo med navneskilt på lørdag :!:

FYI: Adrian og jeg kan ikke være så langt utover kvelden/natten. Vi er egentlig delegater for Geektopia fra Alta (:!:) på Landstinget 2009 for Hyperion.

Men vi kunne stikki innom rimi/kiwi/ica/spar/care og kjøpt pils der, så kjøpt bab, så fråtse i nevnte mat og drikkevarer.

Nei.

Du kan gjerne kjøpe øl og drikke deg snydens i en grøft ett eller annet sted. Men dette skal ikke foregå så lenge du er på forumtreffet.

Hvem er treffet egentlig for?

Nå er det jeg som er en kjip kuk. Men srsly. Det dreier seg vel om mer enn babb og øl? Jeg har vanskelig for å se for meg at det blir like mye forumtreff om vi skal sette oss ned et sted med en babb og pilse/drikke brus (for de av oss under 18), som om vi satt et sted og spiste der. Om ølen er dyr på gundersen, hva er vel problemet med at man kjøper øl på butikken/samles for å drikke senere?

Jeg er enig. Hele meningen med et forumtreff er å sosialisere seg med og bli bedre kjent med andre forumbrukere, ikke drikke seg fulle og rølpe rundt. En del av folket som skal på treffet er mindreårige og jeg for min del ser ingen grunn til at folk skal måtte ha seg en fyllefest på forumtreffet. Å ta seg noen øl under maten er en ting, men å kjøpe inn øl og sitte i en park/luguber leilighet utgår. Da kan dere gjøre dette senere på kvelden.

Dyr mat+øl+hyggelige omgivelser vs. billig mat+triste omgivelser = kompromiss, spør du meg.

Peppes, Dolly Dimples eller Lizzi's vil fungere som en mellomting.

Enig. Kebab kan man spise en annen gang.

Enig med Miljano, men jeg har ingenting imot at det glir sakte men sikkert over fra treff til fest.

Nei, det gjør ikke jeg heller. Men jeg synes man kan holde seg relativt nykter under selve treffet; bowlingen og maten.

Nyhus: hvis det er fyllefest du vil ha så kan du vel bare invitere inn en gjeng til deg/med deg en gang og drikke av hjertens lyst? Må du gjøre dette på det ene forumtreffet i Drammen?

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Er for ille om folk på død og liv skal være mest mulig dritings rundt 13-14 åringer.

Og så poste en uke etterpå om hvor full du var, hva du gjorde, LOLZHUSKERINGENTINGLOLZZZZ JEG PIZZA PÅ GATA I DRAMMEN LOZLZZ haha jeg våkna i mitt eget spy på gangen hos xxxxx osv. Mens alle de andre tenker "hva faen gjør denne tullingen her og hvem ba ham komme?"

De tror de er kjempekule og kjempemorsomme, men i realiteten er de like velkommen som alkisen på toget imorges som skulle hilse på alle og snakke med alle hele tiden og lukta sprit.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Enig med Miljano, men jeg har ingenting imot at det glir sakte men sikkert over fra treff til fest.

Nei, det gjør ikke jeg heller. Men jeg synes man kan holde seg relativt nykter under selve treffet; bowlingen og maten.

Jeg ser strengt tatt ikke problemet om jeg f.eks. vil ta meg en pils til maten. Har da ingen planer om å bli betydelig beruset.

Lenke til kommentar

Jeg ser strengt tatt ikke problemet om jeg f.eks. vil ta meg en pils til maten. Har da ingen planer om å bli betydelig beruset.

En pils eller to til maten er da ikke forbudt, tror mSG mente at flatfyll ikke var planen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...