WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Milanjo: Avstemningen er over, its decided. Det ble Gundersen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Snappys er jo kjempekoselig! Nei, det er ikke koselig der Det er koselig iforhold til alle andre kebabsjapper, men ellers...næh Milanjo: Avstemningen er over, its decided. Det ble Gundersen. Wohoo Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Snappys er jo kjempekoselig! Nei, det er ikke koselig der Det er koselig iforhold til alle andre kebabsjapper, men ellers...næh Milanjo: Avstemningen er over, its decided. Det ble Gundersen. Wohoo Ok, kan gå god for den.. Gunersen er jo også fun.. Men der flyr pengene fort om du skal ha en øl eller to i tillegg til pizza. Endret 22. oktober 2009 av Aleksander-yo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Milanjo: Avstemningen er over, its decided. Det ble Gundersen. Jesu krist, når ble dette bestemt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Over en måned siden, sånn ca. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis noen har behov for nummeret mitt så er dette 46463527. Ring hvis noe skulle oppstå. Send gjerne en sms hvis dere blir forsinket o.l. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Over en måned siden, sånn ca. "Lokale babshappa" vant på avstemningen . Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Trodde det var likt jeg. Hvilken er egentlig den "lokale" babsjappa i Drammen? Det er jo ikek akkurat mangel på kebabsjapper her. Endret 22. oktober 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lokale babbsjappa blir dog ganske lite "forumtreff". Argumentet om at øl-en er dyr på Gundersan faller bra bort, siden det ikke er øl i salg på Babben. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men vi kunne stikki innom rimi/kiwi/ica/spar/care og kjøpt pils der, så kjøpt bab, så fråtse i nevnte mat og drikkevarer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Synes fortsatt den sosiale delen under middagen er det viktigste under et forumtreff, og det blir vanskelig på en babb sjappe =/ Samt at jeg vil spise pizza på Gundersen! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvem er treffet egentlig for? Nå er det jeg som er en kjip kuk. Men srsly. Det dreier seg vel om mer enn babb og øl? Jeg har vanskelig for å se for meg at det blir like mye forumtreff om vi skal sette oss ned et sted med en babb og pilse/drikke brus (for de av oss under 18), som om vi satt et sted og spiste der. Om ølen er dyr på gundersen, hva er vel problemet med at man kjøper øl på butikken/samles for å drikke senere? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Husk nå at vi skal bowle først, noe som pleier å være bra sosialt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke alle som kommer på bowlingen, meg inkludert. For all del. Jeg kan godt ta en babb. Men jeg reiser ikke på forumtreff for å spise. Jeg skal møte folk. Det sosiale jeg ønsker rundt treffet, er det å kunne sitte rundt et bord å prate. Ikke på en kebabsjappe. Dit kan jeg stikke når jeg bare trenger en rask middag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Dyr mat+øl+hyggelige omgivelser vs. billig mat+triste omgivelser = kompromiss, spør du meg. Peppes, Dolly Dimples eller Lizzi's vil fungere som en mellomting. Endret 22. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er forøvrig enig med MrBjoern. Forumtreff er forumtreff, og ikke forumfest eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ikke forumfest eller noe i den duren. Vel, der har vi jo en glimrende ide. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Over en måned siden, sånn ca. "Lokale babshappa" vant på avstemningen . Ikke ifølge MSg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Enig med Miljano, men jeg har ingenting imot at det glir sakte men sikkert over fra treff til fest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva pokker er så kjekt med en kebabsjappe? Lukter gammelt fett, er kjempeskarpt lys og ikke behagelig atmosfære whatsoever. Pluss få sitteplasser. Og ingen får øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg