Tabris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvis hun er 19, så er hun jo voksen. Dvs. at det er mindre belegg for å blande inn foreldrene hvis hun ikke ønsker det. Det beste hadde jo selvsagt vært å gi henne tid til å roe seg, men i en slik situasjon har man jo ikke så mye tid hvis abort er et alternativ. Hva om du ber henne ta kontakt med AMATHEA eller helsestasjonen for (gratis) råd og hjelp? Det kan kanskje hjelpe henne å snakke med noen erfarne voksne som ikke kjenner henne personlig. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Hvis hun er 19, så er hun jo voksen. Dvs. at det er mindre belegg for å blande inn foreldrene hvis hun ikke ønsker det. Det beste hadde jo selvsagt vært å gi henne tid til å roe seg, men i en slik situasjon har man jo ikke så mye tid hvis abort er et alternativ. Hva om du ber henne ta kontakt med AMATHEA eller helsestasjonen for (gratis) råd og hjelp? Det kan kanskje hjelpe henne å snakke med noen erfarne voksne som ikke kjenner henne personlig. Ja det kan jeg jo gjøre, min siste utvei var jo foreldrene, men jeg skal nå snakke med hun om det. Kan ikke gjøre så mye annet. Takk for bra tips Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Lykke til. Tusen takk! For ei bitch! Det kan du si, Frigata! Hun kan være en bitch om hun vil, trodde annerledes om hun her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå