MarqsK Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg trenger en kul, ikke alt for dyr, hobby siden jeg syns jeg bruker for mye tid på pc'en Endret 5. september 2009 av .:Itachi:. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg trenger en kul ikke alt for dyr hobby, siden jeg syns jeg bruker for mye tid på pc'en Rc bil. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Begynn å spille eit instrument. Blir muligens mykje slacking inne likevel, men det er jo eit alternativ . Gå turar i skog/mark. Få deg ein jobb. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvilke interesser har du`? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg spiller gitar atm ^^ Og jeg har tenkt på RC bil, men koster ikke det menge tusen for bilen, og ganske mye hvis du ødelegger noe? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Paintball. Paintball er dyrt? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dyrt er relativt. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Trene? Det gjør jeg en gang iblant, men nå tenker jeg ikke på en idrett eller noe sånt som hobby.. Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 luftgever skyting Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Begynn med trylling! Det er ufattelig avhengigheitsskapande. Har sjølv heldt på med det nokre år, og når ein byrjar å få det til og kanskje filmar det og legg det ut på youtube blir det veldig artig! Ellers, spel shogi! Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Paintball. Paintball er dyrt? Han så jo bare dyrt. Folk har forskjellig meninger vettu. Men vis du skal spille paintball må du ikke ha utstyr til 15-20tusen heller Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kjøp litt gjødsel og spreng ting i hagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå