Aceface Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror tittelen beskriver saken ganske godt. Har tenkt å kjøpe meg en ny LCD-TV til rommet mitt, som hovedsaklig skal brukes til PS3-spilling og film. Men det er mulighet for at det sniker seg innpå en liten Riks-TV-boks også. Så hvilken størrelse er best på denne avstanden? Og hvilken TV bør jeg velge? Hadde vært fint hvis prisen kunne holde seg på 3-4k, men hvis man bare får crap til den prisen, så er det bare å si ifra TV-en vil mest sannsynlig bli kjøpt innen en uke eller to, så hvis det er noen gode tilbud ute og går mottas tips med takk. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 32" burde holde til 1.5m. Lenke til kommentar
rjsen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Skal du bruke den som pc skjerm i tillegg ville jeg valgt Philips 32PFL5604H til 4k pga høyere oppløsning men du får Andersson C320D til 3k og vil sikkert bli fornøyd med den også. Et enda bedre valg er gjerne Sony Bravia KDL-37W5500, men den er kanskje litt for stor og i tillegg så koster den nesten 6k. Endret 22. oktober 2009 av rjsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå