arela Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Bilder fra treffet 5/9-09 med utgangspunkt rundt Sentralbanestasjonen og kanalen. Takk for turen. Vi får håpe at vi kan få selskap av flere neste gang. Her er noen av mine bilder. Disse er uredigert, bortsett fra fisheyebildet, som jeg har gitt litt mer lys enn det hadde opprinnelig. Ei kraftig båndsag med storhetstiden bak seg! Her hadde de gode karbonader Fløtmannens domene En skru og et 72mm tau (like stor diameter som filterfatninga mi) Ta toget (det høyre er vel mer komfortabelt enn det venstre) Firer m/ cox Edit - da har bildene fått en tøtsj etterbehandling Endret 6. september 2009 av arela Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Takk for nok et meget hyggelig treff! Kunne nok ha vært noe bedre oppmøte, men vi får satse på ett "stortreff" senere. Her kommer noen av mine bilder, i motsetning til arelas bilder er de meget redigerte... Godt gammeldags tauverk Praktbåter på rekke og rad Seilet er fasttjoret 8mm fisheye does old sailboat Som den bilentusiast jeg er så lag jeg umiddelbart merke til dette oppussingsobjektet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det farge nr.2 ble flott, Sille...og der var det rene sjøsyken å stå, i hvert fall slik dere herjet på flytebryggen :!: (Ble ikke så lett å få fokus på de bildene jeg tok der :!: ...men det var et fint sted, og uten kamera går man aldri slike steder...) RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Noen av mine...kommer flere siden når de er redigert Baksiden av min favoritt shop måtte jeg få med: Gondoler i Trondheim: Følte meg som en forræder her, (guess why), mens Are fotograferte med mitt kamera: Og her var motivet: Gutta likte denne: RandiA Endret 5. september 2009 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Mye herlig skrot dere fant på dagens lille utflukt. Jeg skønner at jeg må se å få fløtta den feite deigræva mi nordover Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Takk for et koselig, men lite treff. Håper som de andre at vi blir flere neste gang. Her er mine bilder fra treffet. For en gangs skyld er jeg ikke først ute, men relativt treg. Var nabofest her med en gang jeg kom hjem i går, så jeg har ikke hatt tid til å fikse på bildene før nå. En bitteliten båt med en veldig passende navn: Kompass? Er ikke veldig sjøvant av meg. Her løftes spiret på Nidarosdomen av: Neida. Men det så sånn ut fra akkurat der jeg tok bildet. Propellblad med litt farger fiksa på: Diger kjetting som farger er fiksa litt på (nei, det var ikke gull da vi så dem ) Tau 1: Tau 2: Tau 3: Fjær på asfalten: Ser ut som det allerede er skjedd en utblåsning eller to på dette skiltet: You tell me...: Stearinlys på kafeen vi spiste litt: Et helikopter som svevde over sentralbanestasjonen en stund, før det fløy videre. Noen i luka bak på helikopteret kikker på oss eller noe ikke så langt unna, ser det ut som: Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Dæsken, så fint halsband du har Randi. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dæsken, så fint halsband du har Randi. :!: Ble ikke oppmerksom på det før jeg så bildet..skulle vel ikke gjennomført det opplegget nei, tror nok fotografen hadde en viss baktanke da jeg så resultatet, Canonist som jeg er.... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Her er mine bilder fra treffet. For en gangs skyld er jeg ikke først ute, men relativt treg. Var nabofest her med en gang jeg kom hjem i går, så jeg har ikke hatt tid til å fikse på bildene før nå. Du verden så mange flotte farger du har fått frem...i det hele tatt ser det ut til at alle fant gode fotomotiver på den lille runden vår, fine bilder dere har lagt inn. (Vet ikke om det kommer av alt det utstyret dere brakte med, eller om det er fotografen som skal krediteres) RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Man bruker det utstyret man har, også gjør man det beste ut av det. Om det blir bra eller ikke, er da opp til fotografen. Ikke utstyret. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen flere kanalbilder: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå